Lovskogen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den mørkegrå headeren går ikke helt til resten av siden, asso. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Hoaxed sier her at den ligner for mye en template og må si meg enig i det :/ Derfor har jeg settet meg ned og prøvd og lagd det litt annerledes.. menyen og headeren er ikke ferdig. Headeren vet jeg ikke helt hvordan blir, men noe grafisk kansje Sjekk: http://home.no/solo91 for oppdatering. Noen som har noen gode tips til bokser/høyre siden? Endret 5. august 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Noen som vil gi litt tilbakemeldinger? Tips til grafisk header etc? Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 - Tomt og kjedelig. - Mangler header. - Stygg boks i høyre kolonne. - Greit med komplementærfarger og sånt, men oransj + turkis-blå synes jeg ikke er den peneste kombinasjonen. Særlig ikke uten andre grafiske elementer i samme temafarger. Det er forresten dårlig forum-etikette å bumpe tråder. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 - Tomt og kjedelig.- Mangler header. - Stygg boks i høyre kolonne. - Greit med komplementærfarger og sånt, men oransj + turkis-blå synes jeg ikke er den peneste kombinasjonen. Særlig ikke uten andre grafiske elementer i samme temafarger. Det er forresten dårlig forum-etikette å bumpe tråder. 9212919[/snapback] Nå er ikke det grafiske på plass. Boksene må jeg endre ja! Tanke på nye innlegg av nyhets tekst osv så er den ganske bra, mangler bare ikoner. Skal ha noe grafisk som header og fikse endel. Dette er bare layouten. Ikke noe av det grafiske på plass enda Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Bruk litt lengre tid, om du vil vi skal bruke tid på det - ikke legg ut skissene dine, med mindre de er omfattende og beskrivende, Sindre. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Ja det er kansje lurt Har jobbet mye med hvordan innlegg/Nyheter skal se ut Som du ser så er dem snart ferdig. Noen små justeringer igjen bare Skal snart begynne og jobbe med selve grafikken. Kommer kansje til og bruke en brun farge i bakgrunnen. Forbedre boksene betraktelig og så må jeg vurdere nøye om jeg skal bruke vanlig header eller om jeg bare skal ha noe stilig grafikk med logoen på toppen. Tar gjerne imot noen ideer Har oppdatert teksten nå Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Jobber nå¨med og designe det meste av hvordan ting blir. Snakker nå bare om hvordan "innholdet" blir har laget forsiden,blogg og hvordan kommentarer sån ca blir nå : Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Å skrive norsk burde ikke være vanskelig; "enjoy your stay" "Ho I Am" - tilogmed skrevet helt feil "Chat" - forsåvidt akseptabelt "Nick" - samme som over "Login" "Mail" Du bruker 3 forskjellige farger, derav ingen passer sammen. Rød, oransje og grønn. Alle i stygge nyanser, spessielt bakgrunnen. Header og navigasjon passer ikke sammen i det hele tatt med resten, og er dessuten amatørisk og klønete satt sammen. "Send inn"-knappen var malplassert og direkte stygg. Hvorfor skal folk registrere seg eller ha bruker på din PERSONLIGE nettside? Eier du sinols.net, sindre.net eller ingen av dem? Hvorfor er det bare skrøydekommentarer overalt på siden din? Det er jo bare to bilder. Og hva er poenget med å legge det ut som en side når det bare er to bilder? Konklusjon; oppbrukt, gjordt 1000 ganger før, er omtrent helt likt alt annet du har gjordt. 2+ Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Å skrive norsk burde ikke være vanskelig; "enjoy your stay" "Ho I Am" - tilogmed skrevet helt feil "Chat" - forsåvidt akseptabelt "Nick" - samme som over "Login" "Mail" Du bruker 3 forskjellige farger, derav ingen passer sammen. Rød, oransje og grønn. Alle i stygge nyanser, spessielt bakgrunnen. Header og navigasjon passer ikke sammen i det hele tatt med resten, og er dessuten amatørisk og klønete satt sammen. "Send inn"-knappen var malplassert og direkte stygg. Hvorfor skal folk registrere seg eller ha bruker på din PERSONLIGE nettside? Eier du sinols.net, sindre.net eller ingen av dem? Hvorfor er det bare skrøydekommentarer overalt på siden din? Det er jo bare to bilder. Og hva er poenget med å legge det ut som en side når det bare er to bilder? Konklusjon; oppbrukt, gjordt 1000 ganger før, er omtrent helt likt alt annet du har gjordt. 2+ 9252507[/snapback] skrøydekommentarer? Hva mener du? Ja skjønner det med headeren og menyen ser mongo ut, er bare for og vse hvrodan ting blir plassert Skal endre menyen, tenkt på og bruke "klosser" som meny, headeren skal ha noe grafisk Loginn inn osv er egentlig ikke vits som du sier Fargen og allt det der har jeg skrevet at må gjøres noe med Skal fikse fargene til slutt, skal nå få til ett perfekt innhold Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 http://home.no/enemyterritory/ dette her er en ny versjon! Trenger noen header ideer Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 (endret) fortsatt norsk-engelsk dah... EDIT: En stoor leif.. forstass = fortsatt Endret 11. august 2007 av Axel_S Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Skrøydekommentarer = "jaja JÆVLIG najs side" osv.osv. Må legge til at jeg var litt hard i kritikken tidligere, men ellers blir det ingen forbedring vet du. Den nye versjonen var en stor forbedring, men litt kjedelig i lengden. Jeg ville byttet ut oransje med en annen farge (rød/vinrød), og brukt samme fargen i f.eks. overskrifter, sidetittel, linker etc. Ville dessuten gjordt skriften lysere (grå), og samtidig droppet grått alle andre steder, og heller brukt farger eller hvittonet eller svarttonet. Dessuten er, såvidt jeg vet, Creative Commons det motsatte av copyright. Dessuten er alt laget av deg beskyttet av den norske åndsverksloven automatisk, så du trenger ikke ha noe der nede egentli . Men igjen, stor forbedring. Husk av øvelse gjør mester, og designerkunnskapene dine har potensiale, du må bare ikke være redd for å eksprimentere litt! REDIGERT: Endret litt på det nyeste utkastet ditt for å vise hvordan det lett kan bli. Håper det er ok, om ikke kan jeg fjerne det. Send meg PM om du vil ha .psd filen. Endringene jeg har gjordt er som følger: Byttet ut alle overskrifter, samt teksten i menyen, lagt til sidetittel. Skriften jeg har brukt til dette er Century Gothic Bold (samt gjordt mellomrommet mellom bokstavene -75pt, og gjordt den ekstra bold. For instruksjoner om hvordan du gjør dette, send PM!). Husk å alltid bruk smooth AA på overskrifter og sånn. Jeg har også lagt inn en farge, nemlig rød(#FF0B0B). Bakgrunnen har jeg gjordt lysegrå, og skriften har jeg gjordt 50% lysere. Lenkene har jeg gjordt røde. Du burde forresten begynne med linjaler (CTRL + R). Endret 12. august 2007 av Fefas Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Veldig bra kommentar fefas! En som faktisk gir en utrolig bra og utfyllende kommentar! Jeg synes den rød fargen du har brukt der kan bli i det skarpeste laget, må ikke bli ubehagelig og se på Gjøre teksten lysere kan jo vær en mulighet Det med at du setter navnet på siden som en form for header er ikke så dumt Lage noe grafisk over der kansje. Liker ihvertfall ideen. Kjedelig i lengden kan jeg si meg enig i, men dette håper jeg og få gjort noe med snarest, tenker på og lage noe grafisk, fikse menyen endel og gjøre den mer "attraktiv" Sant nok, jeg er nok litt redd for og bruke feile farger osv.. prøver og lage ett design som jeg skal bruke så og si resten av livet Men med justeringer her og der da.. Linjaler? Endret 12. august 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hvorfor legger du bare ut screencaps? Hva med en live side? Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hvorfor legger du bare ut screencaps? Hva med en live side? 9264144[/snapback] Pågrunn av at jeg ikke kan kode og er ikke vits og bruke tid på dt når jeg kan bli ferdig med en skikkelig herlig design først Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Trykk på CTRL + R i Photoshop, når du har et dokument åpent så får du se hva linjaler er. Det er et hjelpemiddel for å passe på at ting står på linje osv.osv. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Trykk på CTRL + R i Photoshop, når du har et dokument åpent så får du se hva linjaler er. Det er et hjelpemiddel for å passe på at ting står på linje osv.osv. 9264377[/snapback] Ah Men trur at det står på linje sån ca Men vist ikke ordner jeg det vettu Trenger seriøst noen ideer til header :s Og om noen har noen ideer til stillig høyre side innhold .. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 http://home.no/enemyterritory/ dette her er en ny versjon! Trenger noen header ideer 9259458[/snapback] Aller først: Veldig bra at du tar til deg kritikken du får, og gjør noe med det. Mange i dette forumet har mye å lære av deg. + Jeg liker menyen. Veldig stilig konsept. + Jeg tror du har forandret på den veldig knæsje beige/blå-fargecomboen? Fargene ser iallefall bedre ut nå. Kanskje det er på grunn av ny bakgrunnsfarge eller noe. - Mangler (fortsatt) header, og en header avgjør om det designet her er noe å ta i bruk eller ikke. - Fortsatt litt tomt, ville prøvd å sprite opp designet med ikoner, flere designelementer o.l. slik at de som besøker siden ikke kjeder seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå