Sindre-91 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Hei, jeg har nå laget ett nytt webdesign, vist dere synes det er likt mine andre må dere nok se på nytt! Jeg bruker dette oppsette pågrunn av e107 cms system, jeg må desverre bruke bokser All kritikk og tilbakemeldinger er bra så ikke nøl! Skal sette med ned nå og gjøre noe med den kritikken som kommer Skal bruke ikoner også, noen som har noen gode tips til ikoner?? Sjekk ut mitt nye webdesign her: EDIT: http://home.no/enemyterritory/ Endret 12. august 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ikke mye forskjell fra dine andre utkaster. Når skal du gjøre alt til norsk? Husker det første designet ditt, da du også brukte e107 som CMS, og blandet engelsk og norsk språk. Du sa du skulle gjøre noe med det, men siden er fortsatt i blandingssonen mellom engelsk og norsk språk. Vær konsekvent. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg er enig med Gissan. Siden din er veldig "eyecandy", men jeg syns den er behagelig å se på... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fint, men eg kunne godt likt å sidestille heile designet. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Fint, men eg kunne godt likt å sidestille heile designet. 8980549[/snapback] Personlig mener jeg at en sidestilling ikke ville passet seg til et slikt design som ikke går helt ut i kantene. Da er man nesten nødt til å ha det sentrert. Jeg synes også at det blir for mye glossy, headeren er kjedelig når det er så stor. Hadde den vært mindre med det inneholdet hadde det vært kult. Og menyen samt skriften i boksene i høyre er altfor kjedelige. Ellers ser alt ut. Liker ikke fargevalget, men de passer sammen så da er det jo greit! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Funker ikke her. Står at det er deaktivert. Samme meldingen som jeg fikk da jeg la ut mp3 filer der Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Han må vel berre inn og reaktivere det. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Samme meldingen som jeg fikk da jeg la ut mp3 filer der 9126669[/snapback] De har voldsomt strenge regler for hvilke formater som er lov og ikke §4.1 - Det er ikke tilladt at have filer af følgende type:.exe .mp3 .mp2 .mp4 .wma .wmv .mpg .mpeg .avi .mov .midi .ogg .wav .mid .dem .msi .rar .rpm .bz2 .iso .zip .tar .gz. Det er ikke muligt at få særtilladelse. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Beklager, ny link: www.home.no/solo91 Skulle gjerne hatt litt hjelp med og finne ut en bedre metode og ha boksene på? Må ha ett perfekt content plass før jeg skifter farger osv! Endret 25. juli 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har det blitt noe anderledes enn det var første gangen? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Er ikke dette veldig likt noen temaer jeg har sett postet av noen andre? Edit: Det var noe kjent ja: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=751646&st=0 Da var saken oppklart da hvertfall. Endret 25. juli 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Nei, har ikke endra det så mye siden sist, men skulle fikse linken! Kommer endringer snart Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg bruker dette oppsette pågrunn av e107 cms system, jeg må desverre bruke bokser 8927022[/snapback] Som mange andre har kommentert så er dette designet veldig likt dei fire fem andre designa du har posta. Du har sjølv uttalt at du må bruke same "layout" fordi du bruker e107. Det eg vil anbefale deg er å prøve og endre på layouten, du må huske at css er eit fantastisk verktøy. Sjølv om du jobber med ei fast html fil så kan du ved å bruke forskjellege css filer lage sider som ikkje liknar på kvarande i det heile tatt. Kort fortalt så vil eg anbefale deg å sette deg ned å starte _heilt_ på nytt, og komme opp med noe som vi ikkje har sett fire fem gonger før :/ Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Runar0 har et poeng her. Tittet på tidligere og. Hvorfor skal du lage nytt, når det er så likt? Jeg er med Runar har og sier at du bør lage et helt nytt CSS dokument. Om du ikke kan det, så er ikke CSS vanskelig å lære. Det er veldig lett Jeg er sikker på at alle her hjelper deg med det når du trenger hjelp også Lykke til Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Hør her, det eneste som er likt fra de andre er vel at jeg setter opp nyhetene på høyresiden og boksene på venstre..? Det dere mener? Synes dere heller skal komme med tilbakemelding om selve designet som kan hjelpe meg videre! Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 No er vel strengt talt plasseringa av elementa dine ein veldig viktig del av designet. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg synes siden er veldig template aktig, så jeg kan vell si at jeg liker den. Men som nevnt tidligere liker jeg ikke headeren eller menyen desverre. Det blir litt for lite i forhold til resten av det fargeglade. Lenke til kommentar
chriscandy Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Jeg har nå sett på alle dine design for denne siden. Det som faller meg inn først er at jeg fokuserer på nederst del av headeren og på menyen på alle designene. Et eksempel på enkel og god header etter min mening Å gjøre headeren mindre er ihvertfall mitt første tips. Jeg liker også best at footeren ligger nederst for seg selv. Sånn som den er nå så drar den til seg litt for mye oppmerksomhet. Footer er nederst, header er øverst. Liker at folk tenker nytt, men dette er hverken nytt eller "standard". Legg heller til noe dynamisk info der. F.eks. nyeste medlemmer? Din nye favorittside? "Ukens lyn supporter: Christian Thoresen"?? Ser at du har utviklet deg og blitt bedre etterhvert ja. Stå på. P.S.: For Ålesund. (Melodi video: http://www.youtube.com/watch?v=IJcuRNQjLYE) For AaFK (For AaFK) Ja vi gir alt (Ja vi gir alt) Vi e fra Ålsund og vi elska AaFK (Å AaFK) Å syng no med (Å syng no med) For AaFK (For AaFK) Ja, vi elska dei oransje og dei blå! For AaFK Å vi gir alt Vi e fra Ålsund og vi elska AaFK! Å syng no med For AaFK Ja, vi elska dei oransje og dei blå! EDIT: Endret url på link #1 Endret 3. august 2007 av chriscandy Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 FFK - AaFk til søndag. Fredrikstad har sluppet inn 4 mål og tapt en kamp hjemme i år. Kremt. 3 - 1 FFK. Foruten om det. Linken din øverst fungerte ikke. Og jeg er veldig veldig enig med deg. Lenke til kommentar
chriscandy Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva som har skjedd kan vi ikke gjør noe med. Kun det som kommer til å skje. Endret link nå. Plagsomt hvor enkelt det er å skrive g isteden for k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå