Gå til innhold

Nytt webdesign! (Kritikk?)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå laget ett nytt webdesign, vist dere synes det er likt mine andre må dere nok se på nytt! Jeg bruker dette oppsette pågrunn av e107 cms system, jeg må desverre bruke bokser :)

All kritikk og tilbakemeldinger er bra så ikke nøl! :) Skal sette med ned nå og gjøre noe med den kritikken som kommer ;)

Skal bruke ikoner også, noen som har noen gode tips til ikoner??

Sjekk ut mitt nye webdesign her:

EDIT: http://home.no/enemyterritory/

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke mye forskjell fra dine andre utkaster. Når skal du gjøre alt til norsk?

Husker det første designet ditt, da du også brukte e107 som CMS, og blandet engelsk og norsk språk. Du sa du skulle gjøre noe med det, men siden er fortsatt i blandingssonen mellom engelsk og norsk språk. Vær konsekvent.

Lenke til kommentar
Fint, men eg kunne godt likt å sidestille heile designet.

8980549[/snapback]

Personlig mener jeg at en sidestilling ikke ville passet seg til et slikt design som ikke går helt ut i kantene. Da er man nesten nødt til å ha det sentrert.

Jeg synes også at det blir for mye glossy, headeren er kjedelig når det er så stor. Hadde den vært mindre med det inneholdet hadde det vært kult. Og menyen samt skriften i boksene i høyre er altfor kjedelige.

Ellers ser alt ut. Liker ikke fargevalget, men de passer sammen så da er det jo greit! :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Samme meldingen som jeg fikk da jeg la ut mp3 filer der :p

9126669[/snapback]

De har voldsomt strenge regler for hvilke formater som er lov og ikke :hrm:

§4.1 - Det er ikke tilladt at have filer af følgende type:

.exe .mp3 .mp2 .mp4 .wma .wmv .mpg .mpeg .avi .mov .midi .ogg .wav .mid .dem .msi .rar .rpm .bz2 .iso .zip .tar .gz. Det er ikke muligt at få særtilladelse.

Lenke til kommentar
Jeg bruker dette oppsette pågrunn av e107 cms system, jeg må desverre bruke bokser :)

8927022[/snapback]

Som mange andre har kommentert så er dette designet veldig likt dei fire fem andre designa du har posta. Du har sjølv uttalt at du må bruke same "layout" fordi du bruker e107. Det eg vil anbefale deg er å prøve og endre på layouten, du må huske at css er eit fantastisk verktøy. Sjølv om du jobber med ei fast html fil så kan du ved å bruke forskjellege css filer lage sider som ikkje liknar på kvarande i det heile tatt.

Kort fortalt så vil eg anbefale deg å sette deg ned å starte _heilt_ på nytt, og komme opp med noe som vi ikkje har sett fire fem gonger før :/

Lenke til kommentar

Runar0 har et poeng her. Tittet på tidligere og. Hvorfor skal du lage nytt, når det er så likt?

Jeg er med Runar har og sier at du bør lage et helt nytt CSS dokument.

Om du ikke kan det, så er ikke CSS vanskelig å lære. Det er veldig lett :wee:

Jeg er sikker på at alle her hjelper deg med det når du trenger hjelp også :thumbup:

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå sett på alle dine design for denne siden. Det som faller meg inn først er at jeg fokuserer på nederst del av headeren og på menyen på alle designene.

Et eksempel på enkel og god header etter min mening

Å gjøre headeren mindre er ihvertfall mitt første tips. Jeg liker også best at footeren ligger nederst for seg selv. Sånn som den er nå så drar den til seg litt for mye oppmerksomhet. Footer er nederst, header er øverst. Liker at folk tenker nytt, men dette er hverken nytt eller "standard". Legg heller til noe dynamisk info der. F.eks. nyeste medlemmer? Din nye favorittside? "Ukens lyn supporter: Christian Thoresen"??

Ser at du har utviklet deg og blitt bedre etterhvert ja. Stå på.

P.S.:

For Ålesund. (Melodi video: http://www.youtube.com/watch?v=IJcuRNQjLYE)

For AaFK (For AaFK)

Ja vi gir alt (Ja vi gir alt)

Vi e fra Ålsund og vi elska AaFK (Å AaFK)

Å syng no med (Å syng no med)

For AaFK (For AaFK)

Ja, vi elska dei oransje og dei blå!

For AaFK

Å vi gir alt

Vi e fra Ålsund og vi elska AaFK!

Å syng no med

For AaFK

Ja, vi elska dei oransje og dei blå!

EDIT: Endret url på link #1

Endret av chriscandy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...