Gå til innhold

Audigy2 PowerDVD XP Creative 6.1 Lyd problemer.

Anbefalte innlegg

Etter å ha montert opp mitt nye Audigy 2 lydkort med Creative 6.1 høyttaler var skuffelsen stor. Jeg har ikke hat noen form for surrounde lyd anlegg før så jeg er vel ikke helt inn i hvordan det skal funke fult ut. Det jeg vet er at du skal få lyd fra alle kanter. Det kan høres ut som at en bil kommer bakenifra og kjører forbi deg og bli borte. Ja ja noe i den stillen….

Problemet er at jeg ikke får noe lyd i høytalerne bak. Det er kun lyd i de 3 høytalerne foran.

Har prøvd og fikle med innstilingen. Satt høytalerinnstilingene til 6 høyttaler i PowerDVD. Skaffet oppgraderingspakken til PowerDVD. Jeg har også sett på innstilingene i creative kontroll panelet, men uten hel. Vis jeg bruker creative sin demo cd så er det lyd i alt. Er det noen der ute som har vært borti disse problemene og som har en løsning?

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må passe på at filmen er lagd for det, ellers ligger det et vanlig ikon i kontrollpanel som også må stilles inn på antall høytalere, driverne er det ikke noe problem med fordi jeg brukte de på mitt audiogy1 kort (fant noen modifiserte :p ) og i battlefield har jeg full sorround for første gang!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...