Honey Badger Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Da skaffa jeg meg FL studio og rota litt med det i et par timer, og til slutt endte det opp med en sang... Ha'kke peiling på hvilken tittel den skal ha, eller i det hele tatt hvilken sjanger den er i. Sangen min Kom gjerne med konstruktiv kritikk Ja, jeg vet at emnefeltet er lite beskrivende for innholdet i tråden, men jeg kan ikke komme på noe bedre. Endret 21. september 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Det var noe med den som lignet på et eller annet av The Cure som jeg har hørt. Konstruktiv kritikk må være at sangen stort sett bestod av rytme og 5 toner spilt om og om igjen i 1og1/2 minutt. Litt mer variasjon hadde ikke vært å forakte. Endret 23. juni 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ikke så veldig spennende og variert, så jeg veit ikke helt hva jeg skal si Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Som sagt så er dette den første låta jeg noensinne har laget, så topp kvalitet er det nok ikke. Kunne jo også brukt litt mer tid på den skal sant sies. Ekko: Hadde sittet og hørt på The Cure hele kvelden, så det er muligens, ubevisst, litt The Cure inspirert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå