4588pkdkrikue5c Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Heisann, Er det bare jeg som blir sur om noen avbryter meg midt når jeg hører på musikk? Si at jeg hører på musikk på vei til noe, så treffer jeg på noen. Da må jeg jo av med iPoden, og kjenner jeg blir lettere irritert. Er det bare meg? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg blir også fryktelig irritert, men det kommer jo helt ann på hvem jeg møter da. Er det en jeg nesten aldri snakker med, men som går på skolen sier jeg jo bare "Hei" uten og ta av headsettet, men hvis det er en venn/veninne jeg er mye med og kjenner godt tar jeg av headsettet, men blir ikke fly forbanna av den grunn Lenke til kommentar
scythe Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 er utrolig slitsomt , men blir ikke akkurat sur Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Litt oppgitt blir jeg. Men å være sosial er da bedre enn bare å sitte der for seg selv, med musikken sin. Respekterer andre forran musikken min. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg syntes det er helt greit. Musikken drar jo ikke fra meg, og jeg kan fortsette å høre på den senere. Jeg bruker å gå/sykle veldig mye hver dag, så da er det greit å bli avbrutt noen ganger. Det er jo hyggelig å snakke med de jeg møter på, fordi det som oftest er folk jeg ikke ser så alt for ofte/sjeldent snakker med ellers. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Nei det er jo klart at jeg ikke blir sånn skikkelig sint. Men jeg blir litt oppgitt som Dusken sier. Litt lei meg, var liksom "midt i ann". Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 En gang kom klimakset i Stargazer og en noe god venn kom bort til meg og sa noe. Jeg bare skrudde opp hoyere og latet som jeg ikke horte, men saa begynte han aa knipse paa hodetelefonene mine, og da ble jeg nesten rasende inni meg. Jeg bare dyttet han bort. Jeg som var saa fokusert og opphengt i sangen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kommer ann på humør og hva jeg er innstilt på, men blir som regel i hvertfall bittelitt irritert. Hvis jeg er skikkelig innstilt på å nyte musikk, og veldig "into it" så kan jeg bli lettere forbannet hvis noen avbryter meg. Gjør nesten vondt da. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 For å se på den andre siden av saken, jeg blir irritert når folk ikke svarer meg fordi de sitter med PortaPro'en sin og ser fokusert ned i bordet. Om noen i tillegg til å ikke svare meg hadde blitt sure på meg for å prøve å oppnå kontakt, hadde jeg faktisk blitt oppgitt. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det som virkelig gjør meg irritert er når de stopper sanger på radioen når soloen nettopp har begynt. De gjør dette ofte på P4 når de spiller blant annet Sultans of Swing og Another Brick in the Wall. Hører mye radio på jobben. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Endre: Når vi først er inne på den slags. Radio(eller video)-editter av sanger der de kutter ned mange gode partier i sangen for at den skal bli kortere... slikt er bare trist. =/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg sitter som regel i kjellerstua foran Pc'en med høy musikk. Så plutselig hører jeg mamma sin ultraskjærende skrikestemme som hyler: CHRIIIISSS!1! Og lat som jeg er skrur jeg bare på litt høyere og blir mer og mer irritert for hver gang hun skriker og til slutt så går jeg opp og går bort til hun og skriker alt jeg kan. HVA ER DEEEEETT!!!!! Og så blir hun dritsur og så krangler vi og så viste det seg at jeg bare skulle gå ut med søpla badass Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, blir ofte litt irritert, spesielt hvis det er pappa som avbryter... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Veldig avhengig av hvem det er og hvor jeg er. Sitter jeg for eksempel hjemme hos gamlingene og hører på musikk gjennom hodetelefoner er det utrolig irriterende å få en prikkende finger på skulder eller knips i "koppen". Hører jeg på musikk på mp3-spellern i byen f.eks så er det selvfølgelig ikke så farlig. Endret 23. juni 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Dere er faen meg sinnssyke. Skrur opp musikken mer og mer, før dere blir sinte på personene som prøver å få kontakt? Jeg er glad i musikk, men det er ikke verdens undergang om dere ikke får høre soloen dere har hørt mange ganger før, og kan høre mange ganger til. Det man oppnår ved å være irritabel og ignorerende er vel egentlig bare å tynne ut venneflokken sin. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Blir ganske oppgitt når jeg må slå av ipoden pga en unødvendig samtale med en ''halvbekjent'' Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Haha, her var det da svært så mange asosiale figurer! Personlig har jeg aldri blitt irritert/sint av å bli kontaktet av andre dersom jeg hører på musikk ute blant andre folk... (Og håper jeg aldri ender opp som en slik grinebiter heller!) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg blir ikke sur hvis jeg går hjem med iPodn på, og møter venner og bekjente. Eneste jeg kan bli irritert er hvis jeg sitter og koser meg med skikkelig god musikk på et bra stereoanlegg, og mamma gang på gang kommer inn og spør "skal jeg støvsuge her?", "kan jeg låne bilen på butikken" og andre bagateller.. Greit at det skjer en gang, men 5-6 ganger i halvtimen er litt kjett. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 fredrik: Jeg er nok en av de (sinnsyke) som ikke rett frem kan si "menensker" hvis jeg blir spurt hva som er viktigst av dem og musikk. Rent praktisk kommer det ann på personen. Men noe av det som alltid har gjort at jeg har høre på musikk er at den er til å stole på, den er forutsigbar og den svikter deg ikke, og den lyver ikke til deg. (I motsetning til mennesker.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå