Gå til innhold

Blir du sur om noen avbryter deg musikken din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir også fryktelig irritert, men det kommer jo helt ann på hvem jeg møter da. Er det en jeg nesten aldri snakker med, men som går på skolen sier jeg jo bare "Hei" uten og ta av headsettet, men hvis det er en venn/veninne jeg er mye med og kjenner godt tar jeg av headsettet, men blir ikke fly forbanna av den grunn

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er helt greit. Musikken drar jo ikke fra meg, og jeg kan fortsette å høre på den senere. Jeg bruker å gå/sykle veldig mye hver dag, så da er det greit å bli avbrutt noen ganger. Det er jo hyggelig å snakke med de jeg møter på, fordi det som oftest er folk jeg ikke ser så alt for ofte/sjeldent snakker med ellers. :)

Lenke til kommentar

En gang kom klimakset i Stargazer og en noe god venn kom bort til meg og sa noe. Jeg bare skrudde opp hoyere og latet som jeg ikke horte, men saa begynte han aa knipse paa hodetelefonene mine, og da ble jeg nesten rasende inni meg. Jeg bare dyttet han bort. Jeg som var saa fokusert og opphengt i sangen. :(

Lenke til kommentar

Kommer ann på humør og hva jeg er innstilt på, men blir som regel i hvertfall bittelitt irritert.

 

Hvis jeg er skikkelig innstilt på å nyte musikk, og veldig "into it" så kan jeg bli lettere forbannet hvis noen avbryter meg. Gjør nesten vondt da. :p

Lenke til kommentar

Jeg sitter som regel i kjellerstua foran Pc'en med høy musikk. Så plutselig hører jeg mamma sin ultraskjærende skrikestemme som hyler: CHRIIIISSS!1! Og lat som jeg er skrur jeg bare på litt høyere og blir mer og mer irritert for hver gang hun skriker og til slutt så går jeg opp og går bort til hun og skriker alt jeg kan. HVA ER DEEEEETT!!!!! :realmad::realmad:

 

Og så blir hun dritsur og så krangler vi og så viste det seg at jeg bare skulle gå ut med søpla :thumbdown: badass :p

Lenke til kommentar

Veldig avhengig av hvem det er og hvor jeg er. Sitter jeg for eksempel hjemme hos gamlingene og hører på musikk gjennom hodetelefoner er det utrolig irriterende å få en prikkende finger på skulder eller knips i "koppen". Hører jeg på musikk på mp3-spellern i byen f.eks så er det selvfølgelig ikke så farlig.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Dere er faen meg sinnssyke. Skrur opp musikken mer og mer, før dere blir sinte på personene som prøver å få kontakt?

 

Jeg er glad i musikk, men det er ikke verdens undergang om dere ikke får høre soloen dere har hørt mange ganger før, og kan høre mange ganger til. Det man oppnår ved å være irritabel og ignorerende er vel egentlig bare å tynne ut venneflokken sin.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke sur hvis jeg går hjem med iPodn på, og møter venner og bekjente.

 

Eneste jeg kan bli irritert er hvis jeg sitter og koser meg med skikkelig god musikk på et bra stereoanlegg, og mamma gang på gang kommer inn og spør "skal jeg støvsuge her?", "kan jeg låne bilen på butikken" og andre bagateller.. Greit at det skjer en gang, men 5-6 ganger i halvtimen er litt kjett.

Lenke til kommentar

fredrik: Jeg er nok en av de (sinnsyke) som ikke rett frem kan si "menensker" hvis jeg blir spurt hva som er viktigst av dem og musikk. Rent praktisk kommer det ann på personen. Men noe av det som alltid har gjort at jeg har høre på musikk er at den er til å stole på, den er forutsigbar og den svikter deg ikke, og den lyver ikke til deg. (I motsetning til mennesker.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...