Rottenspacehead Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Har sony 50 tommer bakprojeksjons 720p tv (meget fornøyd) fra før her, men nå som nytt annlegg er på vei inn, så vil jeg ha en flat tv, bedre design og mindre tv siden det er relativt lite rom. =/ Er en stund siden jeg har holdt meg oppdatert på lcd skjermer nå, så vil gjerne få tips og råd om hva som er best i prisklassen ca 10 000 - 15 000kr klassen nå.. Må være minimum 37 tommer,1080p og ha gode tilkoblings muligheter. Vil ha en skjerm som er god til film også. Så håper noen vil hjelpe meg her og gi meg tips om hva som er "hot" nå i den prisklassen.. Edit: Har sett på disse.... Mirai DTL-642E500 https://prisguiden.no/product.php?productId=68303 Tatung V42EMGI https://prisguiden.no/product.php?productId=58463 Samsung LE40M86 https://prisguiden.no/product.php?productId=69910 Endret 23. juni 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ser etter tv som ligner på det du skal ha og jeg kommer nok til å gå for LG LY95. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Samsungen er jo for dyr i forhold til din prisklasse. Ikke se på shg.no - de har et rykte ang service og leveringstid som ikke er helt på topp, selv om prisene er lavere enn resten. LG 37LY95 eller LF65 er svært gode 37" som du også kan vurdere . Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Har hørt mye om LG også ja, glemte å ta dem med. Hva er forskjellen mellom LY og LF ? eller rettere sagt, hvilken er best ? Ser LY er dyrere... Hvordan blir film kvaliteten på disse (LG) ? Etter prisklassen, så er LG,Mirai mest aktuelt ja.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ser etter tv som ligner på det du skal ha og jeg kommer nok til å gå for LG LY95. 8926713[/snapback] Lurer veldig mye på den jeg også og prisen er ikke avskrekkende edit: hmm shg som trekker ned prisen ja. Endret 23. juni 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Kanskje vurdere Panasonic TH-42PV60EH eller Panasonic TH-42PX700E plasma. Skal jo ikke koble opp mot Pc og film er det viktigste.. Men blir jo spilt og sett på tv mye da. Tenker på innbrenning, men panasonic er vel best på det området. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Innbrenning er en ikkesak på plasma, for å si det sånn. Med mindre du er veldig glad i å la tv'en stå på prøvebilder og slikt . Om du ikke skal koble til pc så blir du sikkert fornøyd med plasma og. Og de der er mildt sagt mye for pengene nå. PX70 eller PV70 er de du skal se på, PV60 er gammal og utgått. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, det er prisen som gjør at jeg gliser... det er stor forskjell på 10 000 for panasonicen og 15 000 for samsungen (LCD). Og Panasonicen er vel fortsatt bedre til film, fordi om samsungen har fått skryt når det gjelder sortivå osv... Spilling og tv titting gnager i bakhuet angående innbrenning, men har jo hørt at panasonic er gode på det området. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ikke tenk på innbrenning, det er ikke et problem lengre, som sagt. Opplever du noe sånt, så er det lett å fjerne det igjen også. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, får gå en del i tenkeboksen angående LCD vs plasma .. og få se om jeg får sett litt på begge modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå