Fjaslokt Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Trenger hjelp! fort! var på LAN for noen dager siden, der var det en som sa han kunne klokke prosessoren min til det optimale, har en AMD XP 2000+ (palomino) han endra Ration til 14 og FSB til 140, når jeg restarter maskina starter den opp som vanlig, men det kommer ingenting på skjermen!! jeg er ikke en uberklokker, så jeg vet ikke hva som er galt, eller hva jeg må gjøre for å fixe PC`n. er prosessoren død eller er det håp? svar fort! :oops: Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har en glad nyhet til deg Restart cmos/bios. Enten tar du ut det lille batteriet og setter deg på plass igjen, ellers så er det en liten jumper på Hket, se i manualen Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det der jor jeg den dagen jeg mekka dataen min åsså!.. Men heldig vis så fant en kompis av meg på å prøve det der før jeg sendte tilbake HK.... å det funka igjenn! =) er Forsiktig nå... har 142 FSB på min 1900+ =)... klarer ikke 145 fordi da blir Minnebrikken min sinna! =( LOL Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 det funka faktisk med bare å holde inn insert mens du boota! gikk fint nå, tror jeg slapper av med overklokkinga til jeg får litt mer peiling=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå