HarBer Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 når eg starter opp internet explorer eller andre program som skal bruke internet får eg heile tida spørrsmål om å logge meg på. har to andre pc´ar som ikkje er det på ka skal eg gjer for å få den til å logge seg på automatisk uten å spør meg Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Logge deg på hvor? Hvilken versjon av IE? Endret 23. juni 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 versjon 7 og den siste oppdateringa. og når eg skal logge på breiband koblinga. som dei andre pc´n eg har . dei går rett på nette ute problem, men det går ikkje med den eg har laga til no. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvilken leverandør? Telenor, NGT...? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Kan jo være at du har et gammel oppkoblingsprogram liggende fra ISPen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 mmm... ja.... du må ha adsl konto på visse nettverk.. kammeraten min har det.. må logge på hver gang... Lenke til kommentar
HarBer Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 har 4 andre pc´ar på same nett. men ingen av dei har det same Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Om du går inn på Verktøy (IE) -Alternativer for internett-Tilkoblinger Sjekk at det ikke er noe anderledes der enn på de andere 4 pcène du har. Evnt fjern om det er noe der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå