Gå til innhold

Dell Inspiron 8200 problemer..... :/

jorann

Anbefalte innlegg

Jeg har en Dell Inspiron 8200 som jeg har hatt endel plager med. For det første måtte jeg bytte ut mitt skjermkort ved en anledning, senere har jeg hatt store problemer med mousesticken og nå sist pcmcia slottene. Derfra er det ingen reaksjon når jeg setter inn kort.

Det jeg lurer på er rett og slett om det er andre som har vært borti å ha såpass mye feil på en PC som er knapt 6 mnd. gammel. Jeg synes det er litt villt at så skal være tilfelle, og bekymrer meg sikkerlig for at det bare er 1 års service på den.

Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat det med 1 års service er vel neppe noe å bekymre seg over, du har uansett minst 3 års reklamasjonsrett og jeg tror Dell er forpliktet til å dekke eventuell frakt etc i flg kjøpsloven(sikkert noe som kan denne på fingerene her inne).

Siden du allerede har byttet ut endel har du vel sannsynligvis fått bort de verste feilene som måtte oppstå. Det er vel ikke vanlig med så mye problemer. Selv har jeg en Dell 4150 som jeg hadde rep på etter ca 1 mnd, men den ser ut til å funke bra nå og forhåpentligvis livet ut(dvs 2-3 år på en PC) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...