theb0rre Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) . Endret 15. mars 2019 av theb0rre Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Gå tilbake til den butikken og spør om de kan vise deg at det virker. Hvis de ikke kan det går det vel på reklamasjonsrett (som varer i 5 år). Jeg var i en annen situasjon med mitt d70 og en fotobutikk hvor jeg gikk tilbake og slengte loven i fanget på daglig leder. Han påsto at loven hadde endret seg siden min utskrift fra et par måneder tidligere. Jeg spurte om han kunne vise meg det. Etter 5 minutts leting på internett kom han tilbake og sa han ikke fant det. Altså hadde han tatt en råsjans på at jeg ikke ville spørre. De prøver seg hele tiden. Mitt tips er å gjøre mye research for så å konfrontere butikken. Stå på ditt. De backer alltid unna til slutt hvis du har rett. Lenke til kommentar
theb0rre Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) . Endret 15. mars 2019 av theb0rre Lenke til kommentar
theb0rre Skrevet 1. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) . Endret 15. mars 2019 av theb0rre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå