alni Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Spørsmål og svar Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sp: Hva er forskjellen mellom en flyvertinne og en jetfly? Sv: Jetflyet stopper klagende ved gate'n. Sp: Hvordan vet en blind fallskjermhopper at han nærmer seg bakken? Sv: Båndet til førerhunden blir slapt. Sp: Hvordan klarer en Airbus A340 å stige? Sv: Ved hjelp av krummingen til jorda! Sp: Hvorfor kysser paven bakken hver gang han lander? Sv: Har du noen gang flydd med Alitalia? Sp: Hva er den ideelle cockpit mannskapet? Sv: En pilot og en hund... piloten er der for å mate hunden, og hunden er der for å bite piloten viss han prøver å treffe noe. Sp: Hvor mange piloter trengs det for å skifte en lyspære? Sv: Bare en. Han holder lyspæra mens verden roterer rundt han. Sp: Hvordan vet du at det er en pilot på din fest? Sv: Han forteller deg det. Problemer og løsninger Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Problem: "Noe løst i cockpitten."Løsning: "Noe strammet i cocpitten." Problem: "Bevis på hydraulisk lekkasje på høyre hovedlandingshjul." Løsning: "Bevis fjernet." Problem: "Motor nr. 3 mangler." Løsning: "Moror funnet på høyre vinge etter en kort sjekk." Problem: "DME volum utrolig høyt." Løsning: "Volum satt til et mer trolig nivå." Problem: "Døde insekter på frontruta." Løsning: "Levende insekter er bestillt." Problem: "Venster inner hoveddekk trenger nesten å byttes." Løsning: "Venster inner hoveddekk nesten byttet." Problem: "Test flyging OK, bortsett fra veldig hard auto landing." Løsning: "Auto landing er ikke innstallert på dette flyet." Bilder Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Vitser Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Framgangen til en student i løpet av flyge trening var ikke bra nok for at han kunne fortsette for å bli en jagerfly pilot. Han måte forlate pilot treningen men han ville fortsette Luftfarsvaret og kunne bli overført til en annen avdeling. Med spørsmål hvor han ville, svarte han:" AAA, Anti Aircraft Artillery, fordi, hvis jeg ikke kan få fly - ingen vil." En stormfull flygning ombord i et Boeing fly; en flyvertinne, som ikke er på jobb, sitter ved siden av en mann, med et grep som gjør håndleddende hans hvite, mens han ser gjennom vinduet sitt, flyets vinge bøyer og spretter i stormen. Flyvertinna prøver å roe han ned; hun jobber innen luftfart og flyr hele tiden, forteller hun ham. "Det er ingenting å bekymre seg over; piloten har alt under kontroll." - Frue, svarer han. "Jeg er en Boeing ingeniør og vi designet ikke flyet til å gjøre hva den gjør." Forkortelser Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BA (British Airways)- Bloody Awful, British Apoplectic, Bad Attitude BOEING - Broken Off Engines In Numerous Gardens Finnair - Flies Ideally? Nah, Not Airborne In Reality KLM - Kindly Leave Money LUFTHANSA - Let Us Fondle The Hostesses And NotSay Anything SAS (Scandinavian Airl. System) - Sit And Suffer Kom gjerne med egne innspill Link: http://www.aviation-humor.com/cms/view.php?id=75 EDIT: la til link Endret 26. juni 2007 av alni Lenke til kommentar
Reached Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Likte bare bildene. resten var kjedelig. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Problemer og løsninger, på originalspråket Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Veldig morsomme bilder, likte særlig det andre bildet med den harde landinga, kan du gi meg en link til flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå