mad-max^ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Er RDRam Rambus så godt som død? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Njaa.. Så godt som, men det er jo bra ennå Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det har vært flere diskusjoner om nettop dette på flere norske forum og selvom RDram ikke lenger er Intel sitt første valg så vil jeg ikke gå så langt og si at RDram er dødt. Det er veldig raskt ,faktisk raskere en DDR ram. Men jeg har ikke sett noen tester av Granite Bay Dual 2x PC3200 brikker da Da skulle virkelig RDrammen ha fått kjørt seg. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det har vært flere diskusjoner om nettop dette på flere norske forum og selvom RDram ikke lenger er Intel sitt første valg så vil jeg ikke gå så langt og si at RDram er dødt. Det er veldig raskt ,faktisk raskere en DDR ram. Men jeg har ikke sett noen tester av Granite Bay Dual 2x PC3200 brikker da Da skulle virkelig RDrammen ha fått kjørt seg. Denne testen er f.o.f. retta mot brikkesettet i850 v.s E7205, men det er brukt Corsair’s CAS2 DDR400 RAMs for the test v.s PC 1066 RDRAMs: http://www.hardwaremania.com/reviews_eng/M...BMAX/gnb4.shtml ...og viser altså close race. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Var jo det jeg sa.. Og snart kommer Dual Channel RDram. Da blir det andre saker. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Beklager om det er noe jeg ikke har fått med meg, men er ikke 850 chipsettet allerede dual rdram? Eller er det noe splitter nytt rundt hjørnet? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Den må stå parrvis ,men det betyr ikke at den er Dual. Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Den må stå parrvis ,men det betyr ikke at den er Dual. Jo, det er det. Det eneste som ikke ikke er dual såvidt jeg vet er det gamle 820 chipsettet (for P3). Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vent til Granite Bay med RDram kommer. (Er ikke så god til og utrykke meg hele tiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå