Muffinman Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Grunnet oppgradering av HTPC`en har jeg hardwaren i emnefeltet til gode. Trenger litt hjelp til å vurdere verdien slik at jeg kan avgjøre om jeg det skal selges eller om det blir et nytt prosjekt. Litt info: Hovedkortet er dropmoddet med faste motstander på ledning (ikke pot) og har kjørt et par år i HPTC`n slik. CT-479 adapteret har fått justert vinkelen på strømkontakten slik at det blir plass til større kjøler enn originalkjøleren. CPU`en er en Celeron M (for bærbar) 1.5 ghz. Denne har vært kjørt på 2 ghz på standard vcore for det meste, men klarer 2.5 ghz med litt økning av spenningen. Endret 23. juni 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Har en 1,7GHz Dothan liggende, tror du HK tar den? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Har testet en dott 1.73 på dette oppsettet, stoppet på 2.4 ghz på def. vcore. Men så var det topic da... Endret 23. juni 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå