1915 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 noen som gidder å lage en cs fragmovie for meg? jeg har recorda det jeg har spilla. har noen nice HS der. så lurte på om noen gadd å fikse film av det? altså, fikse slik at feks når det blir HS så blir det sakte film. og legge til musikk osv. Download link til fragmovien Lenke til kommentar
neadii Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Dette må være en spøk? Hvorfor skulle noen lage film for deg? Et tips til deg er at du lager film om deg selv, helst med Sony Vegas (eller bedre programmer), men om ikke kan det så lager du det med Windows Moviemaker. Og enda et tips er å se i sticky-tråden og lese fragmovie guiden der, du burde også kanskje lese noen guider @ http://www.style-productions.com. Og jeg anbefaler deg å ikke filme filmen din med fraps, men bruke startmovie-metoden. Mvh. neadii Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Dette må være en spøk? Hvorfor skulle noen lage film for deg? Et tips til deg er at du lager film om deg selv, helst med Sony Vegas (eller bedre programmer), men om ikke kan det så lager du det med Windows Moviemaker. Og enda et tips er å se i sticky-tråden og lese fragmovie guiden der, du burde også kanskje lese noen guider @ http://www.style-productions.com. Og jeg anbefaler deg å ikke filme filmen din med fraps, men bruke startmovie-metoden. Mvh. neadii 8925871[/snapback] jaokei. joda har sony vegas. men er ikke noe flink med det;/ HAHA fraps. s*g meg. nei seff bruker jeg consolen i cs. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 foresten det går jo ikke ant å dra over de filene man har recorda i cs til vegas :S er jo DEM-FIL hva gjør jeg da? har vegas 6.0 gidder ikke 7.0 Lenke til kommentar
neadii Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 foresten det går jo ikke ant å dra over de filene man har recorda i cs til vegas :S 8926843[/snapback] Jammen les hva jeg skrev da! Se i sticky! Der er det en guide som viser det akkurat hvordan du lager fragmovie ved bruk av console. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå