Nator Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hei, jeg skulle si opp mitt løpende abb. hos NGT siden 2005 og de sier det er 6 uker før den blir koblet ned, er det da riktig med et slikt løpende abb. at jeg skal betale for 2 mnd jeg ikke vil bruke nettet (dvs 800 kr rett i dass) ?? PS! Tror ngt har endret vilkårene siden 2005. -Tommy Lenke til kommentar
mar Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Det har alltid vært 6 ukers oppsigelsestid i NextGenTel (ble nylig endret til 3 måneder, men det gjelder bare de nye ab.). Oppsigelsestid og bindingstid er to forskjellige ting. Så her har nok NGT sitt på det tørre. Et lite tips: Les vilkårene neste gang du bestiller noe. Endret 23. juni 2007 av mar Lenke til kommentar
Nator Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2007 Ok. Takk. NGT er sleipe! Lenke til kommentar
mar Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Ok. Takk. NGT er sleipe! 8933520[/snapback] Ehh, nei, egentlig ikke. Er helt vanlig med oppsigelsestid på driverse tjenester uavhengig av bindingstid/kontraktsperiode. Skal ikke påstå at NGT alltid er like enkle å ha med å gjøre(har hatt en del problemer med de for noen år tilbake), men i dette tilfellet er de verken sleipe eller vanskelige. De gir deg bare akkurat det du har bestilt, et abonnement uten bindingstid og med 6 ukers oppsigelsestid. Endret 24. juni 2007 av mar Lenke til kommentar
Asarin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ok. Takk. NGT er sleipe! 8933520[/snapback] Ehh, nei, egentlig ikke. Er helt vanlig med oppsigelsestid på driverse tjenester uavhengig av bindingstid/kontraktsperiode. Skal ikke påstå at NGT alltid er like enkle å ha med å gjøre(har hatt en del problemer med de for noen år tilbake), men i dette tilfellet er de verken sleipe eller vanskelige. De gir deg bare akkurat det du har bestilt, et abonnement uten bindingstid og med 6 ukers oppsigelsestid. 8936873[/snapback] Enig her, NGT er nok ikke sleipe. Det er din plikt som kunde å lese/vite hva man signerer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå