wilbur626 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Er det noen der ute i vår flotte verden som klarer å hjelpe meg med portforwarding og ymse småtteri som trengs for at jeg skal kunne benytte meg av feks torrentklienter og viktigst av alt, få spillt cod3 online med min ps3 ? Som dere ser i emnetittel, har jeg et routermodem typ speedtouch 546t2, satt opp imot en linksys wrt300n trådløs router. Har til nå brukt omtrent 102 timer på å få til dette, men sitter fortsatt og river meg i det lille jeg har av hår. Håper noen er i stand til å bistå meg uten å linke til www.portforward.com, da denne siden hjelper meg omtrent like mye som et blautkokt egg i denne sammenhengen. På forhånd takk. Endret 23. juni 2007 av wilbur626 Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du må sette opp Linksys routeren som ett akksesspunkt. Det du gjør er og disable DHCP i linksysen og ta kabelen i en av LAN portene på linksysen istedenfor WAN porten. Da må du bare åpne porter i speedtouchen. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Kun disable DHCP og flytte kabelen ? Ingen andre settings på Linksysen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå