Gå til innhold

Lagre bilder hurtig fra nettleser?

Bearar

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fant noen ganske så flotte album på http://bayimg.com/:blush: og jeg lurte på om det var en enkel mulighet å få lagret mange bilder hurtig. Er så kjedelig å åpne hvert og ett bilde i stort bilde, for så å trykke andre museknapp også lagre bilde. Ikke nok med det, men jeg må også endre filnavnet ettersom filnavnet bare er "m".

Tusen takk for alle svar. :D

Her er forresten albumene (18 år!)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142

Hvis Opera har en offentlig "plugin-site", slik som FireFox har, kan du jo ture innom den siden og utføre et lett søk :)

Evt. søk i plugin database: "download pictures"

Lenke til kommentar
Ai, her har vi nok tenkt litt, for jeg lagde nettopp et slikt program (DownThemAll fungerer ikke). Bare lim inn linken til albumet eller taggen, sett destinasjonsmappe og velg "Start".

8925982[/snapback]

Kjempebra! Men hvordan åpner man programmet? Jeg får opp error melding om jeg åpner den, både i egen mappe og i opera mappa.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Å lagre mange billete direkte kan du gjere på mange måtar med Opera.

Ein av dei er å opne "Lenkjer", (standard snarvei er Ctrl+9), skriv inn for eksempel ".jpg" i Hurtigsøk, merk alle lenkjene du vil laste ned med Ctrl (eller Shift)- klikk, til slutt høgreklikk merka lenkjer og "Lagre målet som"

Ein annan er å definere ei spesifikk nedlastingsmappe (snarveg Ctrl+F12), >Nedlastingar og >Nedlastingskatalog nederst (Min er "K:\Nedlasta\") so opne overføringspanelet, Ctrl+7, og drage og sleppe enten eit billete eller alle, etter å ha merka dei med Ctrl-/Shift-klikk.

Her kan det vera smart å enten plassere overførings-fana (Ctrl+Alt+t) i bakgrunnen; klikk >Vis på verktøylinja og vèl "Vis overføringane i bakgrunnen når nedlastingane byrjar". Eller eit betre alternativ; å endre storleiken på denne fana til 10-20% av skjermen og drage den opp i eit hjørne. Då vil den ved all overføring i framtida opne seg som ei slik flytande fane på toppen av dei andre. Dette gjer du gjennom å høgreklikke Overførings-fana (som du kan opne med Ctrl+alt+t) og so velge >Tilbakefør. I tillegg må du i innstillinger (Ctrl+F12), >Avansert, >Faner, sørge for at det er "Hugs førre storleik" som er valgt under valget "Nye faner".

Til slutt, du kan og gjere det på denne måten; Ctrl-klikker du billeta vil lagre-meny'en sprette opp, med bl.a. valget "Lagre målet som".

For alle desse alt. er det nyttig å få lett tilgang på nedlastings-mappa. Når eg høgreklikker eit tomt område på ei side får eg opp ein snarveg til K:\Nedlasta på popup-menyen Denne snarvegen kan du raskt lage slik;

a)klikk F2 og skriv inn: "opera:config#Menu Configuration" og event. hald nede Shift-tasten medan du trykker >OK - slik at du får denne config-sida opp som ei eiga fane.

b)ta kopi av fullt navn på ini-fila under "Menu Configuration"

c)avslutt Opera

d)klikk Win-tasten + R og lim inn navnet på ini-fila (mi heiter C:\Programfiler\Opera\defaults\standard_menu.ini)

e)Søk etter "[Document Popup Menu]" og legg inn ei eiga linje under dette avsnittet med teksten:

Item, K:\Nedlasta="Copy & Execute program, "explorer", "K:\Nedlasta""

(-sjølvsagt etter å ha endra K:\Nedlasta til di nedlastings-mappe.)

Sidan vi snakker om billete på nettet har eg også mykje nytte av ein eigen snarveg kor eg kan sende billete eg høgreklikker til bilde-programmet Irfanview med snarveien "Opne i Irfanview". Den kan du lage under "[image Link Popup Menu]" og ei ny linje med alt dette:

Item, "Opn billete i Irfan View" = Copy image & Execute program, "D:\Programfiler\IrfanView\i_view32.exe", "/clippaste"

(-sjølvsagt også her etter å ha endra til korrekt adresse.)

Då gjenstår å re-starte Opera og sjå om du har fått det til

Lykke til!

Endret av Dabola
Lenke til kommentar
Nå funker ikke programme ditt til den sida lenger, aadnk. Tror du at du kunne oppdatert programmet så det funker igjen? Det funka toppers.

8998392[/snapback]

Ja, jeg er klar over det, og jeg har dessverre ikke funnet utav det enda. Problemet er direkte mystisk. Tilsynelatende blir programmet servert med helt ANDRE sider enn den vanlige nettleser, selv om parametere og adresse er identisk. Noen ganger er sidene tomme, mens de andre ganger inneholder de andre bilder enn hva adressen burde tilsi.

Jeg kommer kanskje til å se på det senere, men i mellomtiden kan jeg, om noen er interessert, legge ut kildekoden til den nåværende versjonen.

DownloadAlbum.zip

Endret av aadnk
Lenke til kommentar
Å lagre mange billete direkte kan du gjere på mange måtar med Opera. 

Ein av dei er å opne "Lenkjer", (standard snarvei er Ctrl+9), skriv inn  for eksempel ".jpg" i Hurtigsøk, merk alle lenkjene du vil laste ned med Ctrl (eller Shift)- klikk, til slutt høgreklikk merka lenkjer og "Lagre målet som"

Ein annan er å definere ei spesifikk nedlastingsmappe (snarveg Ctrl+F12), >Nedlastingar og >Nedlastingskatalog nederst (Min er "K:\Nedlasta\") so opne overføringspanelet, Ctrl+7, og drage og sleppe enten eit billete eller alle, etter å ha merka dei med Ctrl-/Shift-klikk.

Her kan det vera smart å enten plassere overførings-fana (Ctrl+Alt+t) i bakgrunnen; klikk >Vis på verktøylinja og vèl "Vis overføringane i bakgrunnen når nedlastingane byrjar".  Eller eit betre alternativ; å endre storleiken på denne fana til 10-20% av skjermen og drage den opp i eit hjørne.  Då vil den ved all overføring i framtida opne seg som ei slik flytande fane på toppen av dei andre.  Dette gjer du gjennom å høgreklikke Overførings-fana (som du kan opne med Ctrl+alt+t) og so velge >Tilbakefør.  I tillegg må du i innstillinger (Ctrl+F12), >Avansert, >Faner, sørge for at det er "Hugs førre storleik" som er valgt under valget "Nye faner".

Til slutt, du kan og gjere det på denne måten; Ctrl-klikker du billeta vil lagre-meny'en sprette opp, med bl.a. valget "Lagre målet som". 

For alle desse alt. er det nyttig å få lett tilgang på nedlastings-mappa.  Når eg høgreklikker eit tomt område på ei side får eg opp ein snarveg til K:\Nedlasta på popup-menyen  Denne snarvegen kan du raskt lage slik;

a)klikk F2 og skriv inn: "opera:config#Menu Configuration" og event. hald nede Shift-tasten medan du trykker >OK - slik at du får denne config-sida opp som ei eiga fane.

b)ta kopi av fullt navn på ini-fila under "Menu Configuration"

c)avslutt Opera

d)klikk Win-tasten + R og lim inn navnet på ini-fila (mi heiter C:\Programfiler\Opera\defaults\standard_menu.ini)

e)Søk etter "[Document Popup Menu]" og legg inn ei eiga linje under dette avsnittet med teksten:

Item, K:\Nedlasta="Copy & Execute program, "explorer", "K:\Nedlasta""

(-sjølvsagt etter å ha endra K:\Nedlasta til di nedlastings-mappe.)

Sidan vi snakker om billete på nettet har eg også mykje nytte av ein eigen snarveg kor eg kan sende billete eg høgreklikker til bilde-programmet Irfanview med snarveien "Opne i Irfanview".  Den kan du lage under "[image Link Popup Menu]" og ei ny linje med alt dette:

Item, "Opn billete i Irfan View" = Copy image & Execute program, "D:\Programfiler\IrfanView\i_view32.exe", "/clippaste"

(-sjølvsagt også her etter å ha endra til korrekt adresse.)

Då gjenstår å re-starte Opera og sjå om du har fått det til

Lykke til!

8999320[/snapback]

Skal prøve å få sett på det.

Tusen takk for en veldig bra og utfyllende tekst! Veldig snilt av deg.

Tusen takk til deg også, aadnk, veldig snilt av deg og. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...