Homster Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 hei og hå!! Må kjølepastaen tørke før man klinker på kjøleren, hvis så, hvor lenge?? Lenke til kommentar
Homster Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har arctic silver 3 hvis det er relevant. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Så vidt jeg vet "tørker" ikke pastaen, i i tillfelle den hadde gjort det hadde den vert ødelagt.. artic silver har en innkjørings-periode på 80 timer +, så, sleng på ribba, (klokk ned litt vist du har klokka max), la goopen bli ferdig med innkjøring-perioden, å klokk opp igjenn.. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 da kan det ta sin tid før du får på CPUèn din, min kjølepasta var myk etter å ha brukt CPU i 1år :wink: klin på kjøler med en gang du Lenke til kommentar
drbass Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Det behøver ikke å tørke. Klin på pasta og smell på kjøleren Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Pastaen skal ikke tørke, tørker den blir det bare "puler og det gir ingen god kontakt mellom CPU og ribbe. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Skal man bruke slik pasta på en p4 socket 478 prosessor? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hmm, du skal i hovedsak bruke kjølepasta på ALLE CPU'er, spesielt AMD Athlon XP og Pentium 4, og SÆRLIG hvis du overklokker. Seff, det er sikkert ikke nødvendig med pasta på en IBM 266 Mhz uten vifte, men på alle pcer over la oss si 500 Mhz, bruk kjølepasta... Så ja, det trengs på P4 på socket 478... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå