Texas7 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvor er "roten" på psp? Bruker en guide som jeg fant her og der står det: Steg 2: * Velg roten av Memory Stick. * Klikk på "next". Så hvor er roten av memory stick? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er den du går inn på fra Min Datamaskin , når du dobbeltklikker der Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Roten av din harddisk er c:\ om du ser på "min datamaskin". Lenke til kommentar
stiago Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei Har en PSP som jeg har prøvd og koble til D-Link DIR-655. Men får de ikke til og fungere, når jeg trykker Connect så tar de litt tid (30 sek) og så kommer de opp (A connection error has occurred. The key information exchange timed out.) Er de noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvilken encryption bruker du på rutern? WPA,WEP etc. Lenke til kommentar
stiago Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvilken encryption bruker du på rutern? WPA,WEP etc. WPA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå