Paddo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 I teorien så må du nok det ja. Er det den to-hodede Cotechen du har? Hvorvidt du får fjernet noe riper eller ei avhenger av styrken på maskinen, kombinasjonen av poleringsputer og middel (cut de gir sammen) og ikke minst lakken på bilen. Jeg tror nok ikke du kan forvente de altfor store resultatene av Cotechen, men det er avhengig av faktorene jeg nevnte. Kjenner du ripen med neglen? Hva slags bil? Og hvilket poleringsmiddel? kjenner den med negelen ja, det er en 1993 ford sierra (rød) gikk over den med thurtle wax lakkrens i går, og fikk vekk en god del riper, men er en stor stygg igjen på ene døren som eg vil ha vekk, har også Scratch X liggende som kan brukes, men kom ikke så langt i går. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Fant nettopp ut at de padsene (små svamper) fra Meguiars kan vaskes i maskin, de ble som nye. Himla greit. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Om jeg skal begynne med roterende maskin, hvor mye koster tilbehøret jeg trenger? Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hva ville dere brukt på dashbordet i en Audi a4 b7? Tenker på wipes ol. Lenke til kommentar
eivindhetalnd Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er det noen som har prøvd Turtle Ice Syntetic Liquid? Har den god holdbarhet, holder det med 2 benhandlinger pr år? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er det noen som har prøvd Turtle Ice Syntetic Liquid? Har den god holdbarhet, holder det med 2 benhandlinger pr år? Har ikke prøvd den selv, men hører de som har testet den syntes den holdt alt for kort tid Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nå har jeg fått prøvd Cleaner Wax'en til Meguiars, funka bra den. Den var lett å føre på, og bilen ble skikkelig blank og fin. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nå har jeg fått prøvd Cleaner Wax'en til Meguiars, funka bra den. Den var lett å føre på, og bilen ble skikkelig blank og fin. Den er vel en av de beste AIO'ene (alt i ett) på markedet i forhold til prisen, bra du ble fornøyd Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Cleaner Wax; når og hva brukes den til? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er et av AIO-produktene (All in one), så det er både rens og voks i samme omgang Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Et produkt som kan brukes f.eks. etter en bilvask mao? Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det bør absolutt benyttes etter bilvasken ja. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 CleanerWax er et typisk "entry-produkt" for de som aldri har gjort mer enn ettstegs polering på bilen, og vil prøve noe annet enn det de har testet før. Den er lett å jobbe med, resultatet blir bra og holdbarheten er bedre enn det aller meste av AIO's på markedet. Men de fleste som har testet denne finner ut at når en polering kan gjøres så lettvint, hvorfor ikke ta flere steg og får det bedre? Så ender de opp med to-tre eller fire-stegspakker, og bilpleiebasillen er et faktum Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 og bilpleiebasillen er et faktum Skummelt dyr basill det der, sitter å fyller handlekurver på forskjellige webshops for halve månedslønna mi før jeg finner ut at jeg overdriver. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Trikset er å kutte ut all den "kjekt å ha" shoppinga og kun handle inn det man faktisk bruker. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har visa kortet liggende langt borte fra pcen, slik at jeg får en liten tur til å tenke meg om før jeg kjøper. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 og bilpleiebasillen er et faktum Skummelt dyr basill det der, sitter å fyller handlekurver på forskjellige webshops for halve månedslønna mi før jeg finner ut at jeg overdriver. Der beviste du at også DU er bitt Dette er noe jeg har gjort et par ganger allerede, å ser jeg burde bestilt mer nå Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Huff ja. Metabo roterende maskin + 3m polerprodukter er bestilt. Holder snart på å ha brukt mer på bilpleie enn bensin Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du får igjen investeringen + litt til når du skal selge bilen da.. og så kan man jo ta på seg en og annen jobb når man føler at man mestrer det greit, og så er det plutselig litt profitt i en litt dyr hobby Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Oppdaga ei solid klyse med fugleskitt på panseret i dag, spylte det vekk, selvfølgelig, men kan det skade lakken om det blir liggende for lenge og blir "bakt inn" av sola? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå