Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store bilpleietråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokon som har andre tips til oppfrisking av triste lister? BW var ikkje heilt greia for mine. Har lagt ved eit bilete av korleis det står til.

 

Ellers prøvde eg Dehydrating towel frå SS i går, fabelaktig bra, trur det er betre enn Meguiar's Water Magnet som eg prøvde sist runde.

 

Merker at det er kjekkare å vaske ein bil som ikkje er nedsausa i drit. Området eg har clayet er så deilig. :love:

 

Er det en Nissan Primera P11? (97-99)?

 

Isåfall kan du ta en varmepistol og bruke på listene, de blir som nye!

 

Gjor det på min for 2 år siden og de er fortsatt HELT svart :)

Lenke til kommentar

Må få tatt min snart også jeg, men er så grulig kjedelig

når jeg skal lakke den uansett :/

 

Ellers så kan jeg medgi at en liten klatt v min Meguiars

clay-klump nå har godt i oppløsning etter MYE bruk,

men den tok til seg drit helt til slutt :D

Da får jeg fram med kniven å skjære til en ny bit :) *Glede seg*

Lenke til kommentar
Må få tatt min snart også jeg, men er så grulig kjedelig

når jeg skal lakke den uansett :/

 

Ellers så kan jeg medgi at en liten klatt v min Meguiars

clay-klump nå har godt i oppløsning etter MYE bruk,

men den tok til seg drit helt til slutt :D

Da får jeg fram med kniven å skjære til en ny bit :) *Glede seg*

test av forskjellig bil polering midler. ikke bra test da di ikke gjør skilleig forarbeid?

Lenke til kommentar
Hva med disse oppdateringene du holder på med Rs125?

 

Jeg hadde litt planer....

 

Jeg har jo faktisk gjort litt, skrevet om første del av guiden med en del produktanbefalninger og lagt til videoer på slutten.

 

Men skulle egentlig legge ut step-by-step bilder osv også, men det har blitt påskeferie på den siden også.

 

Men kommer iallefall til å skrive om litt etter litt, men det kommer ikke til å gå fort :p

 

Har sett den, men kunne tenkt meg og kjøpe en litt større. Føler også at dem skrur prisen litt for mye opp.

 

Du trenger egentlig ikke større. Bruker ca 5 spray i en bil;)

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
Hva med disse oppdateringene du holder på med Rs125?

 

Jeg hadde litt planer....

 

Jeg har jo faktisk gjort litt, skrevet om første del av guiden med en del produktanbefalninger og lagt til videoer på slutten.

 

Men skulle egentlig legge ut step-by-step bilder osv også, men det har blitt påskeferie på den siden også.

 

Men kommer iallefall til å skrive om litt etter litt, men det kommer ikke til å gå fort :p

 

Har sett den, men kunne tenkt meg og kjøpe en litt større. Føler også at dem skrur prisen litt for mye opp.

 

Du trenger egentlig ikke større. Bruker ca 5 spray i en bil;)

Skal du rette skrivefeilen i trådtittelen òg? :p

Lenke til kommentar
Ja de har endel stive prise, skal være enig i det. Men de skaffer sikkert større hvis du spørr.

 

Jeg synes faktisk de er j* billige.. du har ikke sjans til å få det billigere fra utlandet som privatperson etter at du har betalt frakt, moms, fortollingsgebyr osv... med mindre du kjøper mye og får det fraktet med container på båt ;)

Lenke til kommentar

Nåja, det stemmer ikke helt. Duragloss f.eks får du langt billigere fra utlandet. Mye annet som microfiber og slikt tilbehør tar de seg også godt betalt for. Bare holde seg under 200,- så slipper du både moms og fortollingsgebyr..

 

For sånne som meg som bare småhandler så er eBay og utenlandske nettsteder fint. Frakten er ofte lavere enn når man bestiller fra norge så lenge man ikke handler noe som veier mye. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...