Fredrik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tør jeg gjette på at du tenker på So1o-platene? Signaturen din er for lang forresten Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Tør jeg gjette på at du tenker på So1o-platene? Signaturen din er for lang forresten So1o er ikke dum, men det er bare en størrelse Men driver og sikler litt på 3M bakplater, disse skal være superdigge!! Endret 26. mars 2009 av kazzper Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, stemmer det. Hørt gode saker om de. Den ser jo faktisk pen ut og. Det er da man innser at man kanskje bør se på andre ting, når man synes bakplater er pene. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Scholl sin er jo så og si identisk om jeg ikke husker feil! Scholl sin er penere Endret 26. mars 2009 av Mompen Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hehe, nei spesielt pen kan jeg ikke si jeg synes den er Skal anskaffe meg en slik i 75mm og teste, man må jo finne ut om disse som har prøvd "alt" har rett Blir dog neppe å bytte ut So1o-bakplata til større pad'er, jeg trives veldig godt med den.. perfekt hardhetsgrad i forhold til diameteren Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 må bare slenge denne inn i mine innlegg, resultatene av Clay på første side gjorde meg veldig motivert til å gjøre noe med bilen min som har mange asfalt riper. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vil i så fall anbefale deg å sprute over med Prickbort før du starter, for å ikke ødelegge clayen helt, om bilen er hardt "angrepet. Godkjemi.com har vel Prickbort. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Godkjemi.com har vel Prickbort. Jepp, men det er også å få kjøpt hos diverse Statoil-stasjoner, noen BilXtra o.l. Prickbort er gull Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Synes Prickbort kunne tatt rust òg, egentlig. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe, det hadde vært noe Ferro-bet Rustvask tar noe rust, men blir litt sterk mot lakken i lengden. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe, har rust på bakluka på BMW-en. Er jo standardutstyr på alle E39 omtrent. Må få tatt det i sommer... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har kjøpt en flaske med Prickbort, så skal testes ganske snart Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har kjøpt en flaske med Prickbort, så skal testes ganske snart "Ett spray, og du blir hekta..." Hehe Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tøft Nå sitter jeg å bestiller diverse puter og CG Citrus Wash and Gloss, også blei det jaggu en voks til på meg gitt, Poorboys Nattys Paste Wax Blue Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Tøft Nå sitter jeg å bestiller diverse puter og CG Citrus Wash and Gloss, også blei det jaggu en voks til på meg gitt, Poorboys Nattys Paste Wax Blue Den har jeg brukt en boks av og var en av de første voksene jeg prøvde, knallfin voks til en rimelig penge som gir flott beading, glans og wetlook, bra valg!! Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Natty's Paste er god bang for the bucks ja Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Klarte og rive av hele fronten på bilen nå netopp. Er dette noe som går greit og få satt på igjenn selv? Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Klarte og rive av hele fronten på bilen nå netopp. Er dette noe som går greit og få satt på igjenn selv? En god avfetting og litt clay fikser nok det skal du se. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Eventuelt litt grov polish Nei altså, det kan jo bli litt vrient... Når du har klart å rive den av, så er det nok noen fester som er knekt. Hvordan fikk du det til? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kjørte over en trestubbe, såg ingenting der eg rygga^^ festene ble knekt ja Må eg skaffe ny frontgrill og slikt da? fikk høre at man kunne skru den på igjenn med en skrue på hver side, lage nye skruehuller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå