elektroboy Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det klarlakk på Transportere (T5) ? Å hvordan kan du se om det er klarlakk eller ikke? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det ikke slik at når man polerer så ser man fort om det er klarlakk eller ikke om fargen sitter igjen på pad`en? Dvs at når det ikke er noe farge er det klarlakk utenpå. Lenke til kommentar
Eunos Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Er det ikke slik at når man polerer så ser man fort om det er klarlakk eller ikke om fargen sitter igjen på pad`en? Dvs at når det ikke er noe farge er det klarlakk utenpå. Korrekt Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Man ser også lett om det er en blank hinne (klarlakk) utenpå lakken. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Trodde alle biler hadde klarlakk jeg? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Trodde alle biler hadde klarlakk jeg? Nei, mange biler (spesielt eldre biler) er lakkert med tett farge. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kassebiler, "billigbiler" osv er også ofte uten klarlakk Lenke til kommentar
maggi224 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kassebiler, "billigbiler" osv er også ofte uten klarlakk legger ut en test om forskjellig vaskemetoder. ganske skremmende resulater http://www.youtube.com/results?search_type...=fifth+gear+was Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvor lenge skal EZ-Cream ligge på før den blir dratt av igjen? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 EZ-Cream Glaze? Påfør med pad og tørk av med myk mikrofiber, selv har jeg prøvd å ta ett panel og tørke av, eller hele bilen i en smell og tørke like etterpå, ingen forskjell syntes jeg Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 HeisannJeg vurderer å kjøpe meg en Meguiars G220EU poleringsmaskin etter litt lesing her inne. Bestiller jeg fra England får jeg denne for ca 2100,- NOK med frakt, moms og det hele, da er det også med ett par pads, og da er det bare å bytte kontakten på ledningen. Synes dere expertene her inne at det er en grei pris for en slik maskin?? Jeg ser at Meguiars sin webbutikk tar 3000,- for denne uten pads, og det samme gjør Bilextra. Da blir det rimelig saftig pris her hjemme når man legger til 2 pads oppå maskinprisen. Vet dere om andre steder i Norge hvor man kan få tak i en G220EU med att par pads for mindre enn disse 3000,- som jeg antar er veiledende pris her på berget? Er det noen butikker som har tilbud på denne maskinen med Pads her hjemme? PS: er det noen som har erfaring med å handle fra engleske nettbutikker, og dette med toll og forsendelsen?, har dere noen preferanser på hvilke butikker som er greie å handle fra? MVH Svein Har denne maskinen selv, godt fornøyd Om du vil handle fra england, så gjør det. Men i stedet for å klippe ledningen, så kan du bare kjøpe reiseadapter på f.eks Clas Ohlson til en 100-lapp eller noe i nærheten.. Da beholder du garantien, og maskinen fremstår som original Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men i stedet for å klippe ledningen, så kan du bare kjøpe reiseadapterpå f.eks Clas Ohlson til en 100-lapp eller noe i nærheten.. Da beholder du garantien, og maskinen fremstår som original Du må riktignok sende den tilbake til England hvis det skjer noe da Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Joda, men garantien har du i hvertfall, eller jeg har den da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Synes jeg var lur som kjøpte adapter i stedet for å klippe noe på maskinen din, Pluggen. ^^ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det stemmer Tips til billig og bra puter til den da fredrik? Trenger litt av alt, så kan jo se på Autogeek i bulk-avdelinga? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 De du allerede har er Lake country-puter, men det skrytes jo fælt av Scholl og Sonus-putene som Scandicshine fører. Ikke så altfor ille pris på de. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg syntes Scholl-padsene var hakket bedre enn Lake Country pads Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Det som er digg med Scholl og Sonus putene er at de har avrundete kanter, så de er en drøm å bruke;) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Backingplaten(e) til Scholl er også i en klasse for seg selv Endret 26. mars 2009 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå