Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store bilpleietråden!


Anbefalte innlegg

I faen; noen dævelunger, fyllefanter eller tilsvarende grautnisser rappa stjerna mi i dag. :( Kronen på verket er borte *haste over til BoS og sjekke hva en ny koster før jeg finner ut at de ikke har døgnåpent*

 

Noen som vet om noen steder de er billige på slike mærsjestjerner til en 190E? Skal ikke ha noe kopi-kake om det finnes :wee:

 

Stjerneservice har originaldeler til meget bra priser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I faen; noen dævelunger, fyllefanter eller tilsvarende grautnisser rappa stjerna mi i dag. :( Kronen på verket er borte *haste over til BoS og sjekke hva en ny koster før jeg finner ut at de ikke har døgnåpent*

 

Noen som vet om noen steder de er billige på slike mærsjestjerner til en 190E? Skal ikke ha noe kopi-kake om det finnes :wee:

 

Stjerneservice har originaldeler til meget bra priser.

 

Takk!

 

Fikk i etterkant høre at Auto-Trio har stjerner til 125kr + frakt om det er noen andre som skal ha stjerne. :)

Lenke til kommentar
Jeg brukte Menzerna Intensive Polish (Intensiv polakk, haha)

Brukte den to-hodede maskinen fra Clas Ohlson, men gule pads.

 

Skulle egentlig bruke Menzerna Nano oppå der igjen, men det ble ikkenoe av.

 

Jobben ble toppet med Klasse AIO for hånd. Etterfulgt av Poorboy's Natty's Blue for hånd.

gule pads fra clas olson då
Lenke til kommentar
Jeg brukte Menzerna Intensive Polish (Intensiv polakk, haha)

Brukte den to-hodede maskinen fra Clas Ohlson, men gule pads.

 

Skulle egentlig bruke Menzerna Nano oppå der igjen, men det ble ikkenoe av.

 

Jobben ble toppet med Klasse AIO for hånd. Etterfulgt av Poorboy's Natty's Blue for hånd.

gule pads fra clas olson då

 

Maskinen fra Clas Ohlson. Padsene er fra Scandicshine.no

Lenke til kommentar
Jeg brukte Menzerna Intensive Polish (Intensiv polakk, haha)

Brukte den to-hodede maskinen fra Clas Ohlson, men gule pads.

 

Skulle egentlig bruke Menzerna Nano oppå der igjen, men det ble ikkenoe av.

 

Jobben ble toppet med Klasse AIO for hånd. Etterfulgt av Poorboy's Natty's Blue for hånd.

gule pads fra clas olson då

 

Maskinen fra Clas Ohlson. Padsene er fra Scandicshine.no

går det an og bruke gule pads og scrath x

Lenke til kommentar
går det an og bruke gule pads og scrath x

 

Kun Scratch-X 2.0 kan brukes med maskin. Tror den kommer til Norge i løpet av våren.

bruker scrth x i denne filmen og det er med en orbital maskin eg sga gjør det med

 

Ja mange som har brukt den kombinasjonen før (til og med jeg) men etter diverse "fuckups" gikk de ut og sa at den kun var beregnet for hånd. Men jeg må korrigere meg selv litt også; jeg tror faktisk den typen de selger i norge nå er merket som på¨bildet under: (Dette er ikke 2.0, men en "mellomting.")

 

d2425738c46683b97612a1a6807ae89e.jpg

Lenke til kommentar
går det an og bruke gule pads og scrath x

 

Kun Scratch-X 2.0 kan brukes med maskin. Tror den kommer til Norge i løpet av våren.

bruker scrth x i denne filmen og det er med en orbital maskin eg sga gjør det med

 

Ja mange som har brukt den kombinasjonen før (til og med jeg) men etter diverse "fuckups" gikk de ut og sa at den kun var beregnet for hånd. Men jeg må korrigere meg selv litt også; jeg tror faktisk den typen de selger i norge nå er merket som på¨bildet under: (Dette er ikke 2.0, men en "mellomting.")

 

d2425738c46683b97612a1a6807ae89e.jpg

hehe takker. men hva slags pads kan du anbefale bruker en to hodet cylo kopi

Lenke til kommentar

Har en god gammel Vectra '93 som jeg synes fortjener en god pleie-runde. Har ikke så ekstremt god peiling på bilpleie, men har blitt litt klokere av å lese her. Bilen har en hel del "swirls" og litt riper med håndtaket og ellers litt rundt forbi som jeg har lyst til å gjøre noe med. I tillegg vil jeg få frem en skikkelig glans i den :)

 

Kan noen anbefale hvilke produkter jeg trenger for å få dette til?

Endret av Azton
Lenke til kommentar
Har en god gammel Vectra '93 som jeg synes fortjener en god pleie-runde. Har ikke så ekstremt god peiling på bilpleie, men har blitt litt klokere av å lese her. Bilen har en hel del "swirls" og litt riper med håndtaket og ellers litt rundt forbi som jeg har lyst til å gjøre noe med. I tillegg vil jeg få frem en skikkelig glans i den :)

 

Kan noen anbefale hvilke produkter jeg trenger for å få dette til?

 

Lakkrens først, så Scratch-X på områder med mye riper og swirls, så f.eks TechWax. Og godt verktøy.. gode pad'er og microfiberkluter er essensielt for å få et bra resultat.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...