Fredrik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ikke håndvasket bilen min siden august. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ikke håndvasket bilen min siden fredag jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 I will ban you now. :----(((( Må prøve å få vasket den i helgen nå. Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke håndvasket siden søndag jeg. :---------------( Testet CG blitz for første gang. Fine greier, fikk jo faktisk litt beading og greier. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Typisk nok har jeg ikke brukt bilen jeg vaska, vannslipte, polerte og forseglet i helga.. den kan jo bli skitten Får ta en av de andre bilene først Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Jeg har ikke håndvasket bilen siden tirsdag Jeg er gal. Vasket den på lørdag og. Endret 16. oktober 2008 av Mompen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Oh, tok full runde på bilen her om dagen.. Nå er den vinterklar etter å ha fått en fin omgang med clay, lakkrens, polish og en nxt wax på toppen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva slags polish er det snakk om? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lekte meg med clay på lørdag jeg. Pappas Daihatsu fikk gjennomgå, og clay overrasket meg veldig, det funket jo Resultatet ble ikke perfekt, siden panseret er litt stripete, og lakken er slitt ned til grunningen enkelte steder på sidene, men alikevel fikk jeg gjort noe ut av det. Blank ble den, og voksen funker jo til beskyttelse selv om ikke finishen er 100% Håndvasket Astraen min på fredag, det gikk kjapt og blank og fin ble den. Desverre var det til ingen nytte, møtte det værste styggværet jeg har sett på vei til Trondheim. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 All vask er nyttig, fjerner jo gammel møkk Ny møkk kommer jo uansett Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva slags polish er det snakk om? Her går det i Meguiars! Har den 3-steps serien, men byttet ut carnuba waxen med tech wax 2.0.. Den er jo helt rå.. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva slags polish er det snakk om? Her går det i Meguiars! Har den 3-steps serien, men byttet ut carnuba waxen med tech wax 2.0.. Den er jo helt rå.. Ikke dumt å legge step3 Carnauba over TechWax, får enda mer glans og beskyttelse da Men i og med at TechWax er syntetisk må man vente minst 24 timer før man legger noe over så den får kuret ferdig... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gøy når det blir fine krystaller over natten Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Syntes bilene bare ser fæle ut jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 JEG HATER SNØ! Nå er sesongen i gang, så... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Joda, foretrekker jo en isfri bil - men på en fellesparkering skiller min seg ut alikevel. Mange vet jo ikke hva voks er, og ikke all voks reagerer på samme måte. Turtlewax, som hybelvertene mine bruker blir bare kjedelig når det fryser :/ Garasje er fint, men ikke spesielt realistisk som student Men når jeg er hjemme får den kose seg i garasjen der Snø er jo ikke så ille. Faktisk liker jeg det bedre når det er litt snø, det blir liksom litt lysere. Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Snø er greit nok det. Men når det ligger 5 cm med møkkete slaps på veiene er det lite kos å kjøre. Men det aller mest irriterende er jo å måtte koste å skrape bilen hver morgen. Og uansett hvor mye snø du fjerner rundt døra før du åpner så drysser det alltid noe snø inn i bilen. Så får man fukt og dugg inni bilen, som igjen fryser så du må skrape innsida av ruta! Gah, jeg savner garasje... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 JEG HATER SNØ! Nå er sesongen i gang, så... Du har RWD din hest. Det nest kuleste på vinteren. Kos deg! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nye Hakka 5 piggdekk, ny olje, to lag med JetSeal, et lag med Pinnacle Souveran og et par lag med sånn vannavviser på vinduene kom på plass her på søndagen. Ble ikke sånn aller værst egentlig, eneste var at jeg ble ganske støl i kroppen etter å ha gjort alt for hånd... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 espennyh, når selve låsemekanismen på bilen fryser på morgenen, og jeg i tillegg får en haug med snø inn i bilen, så liker jeg ikke vinteren. Må få smørt opp de bevegelige delene på døra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå