Mompen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hehe, er jo et greit utgangspunkt uansett Når man først har kjøpt clay så burde man ha litt ekstra for å avslutte \ vedlikeholde jobben! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Liten 5050 etter seterens. Brukte Arrow Handyfoam edit: Ser jeg har vært litt slurvete i kanten! Noen andre som fortsatt vasker og polerer bil nå om høsten? Endret 3. oktober 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Pilar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Joda, greit nok Jeg er villig til å gi alle produsenter en sjans, så send meg en PM med et godt tilbud, så prøver jeg ditt produkt også Har vært borti blant andre TCNano om det sier deg noe? Veldig bra det, men ingen forhandlere nesten, og null PR Hei! Jeg er salgsgrossist for TCnano Norge og Forhandlere finner du på vår hjemmeside www.nano4you.no Det er riktig at du må opp i fart for at vanndråper skal prelle av og da er det en meget god effekt og du bruker nesten ikke vindusviskere og sparer spyleveske, dette gir økt trafikksikkerhet dag og natt. Med nanobehandlet rute er også isen lett å fjerne om vinteren. "Nano" er et begrep og betyr dverg. Mange har hevet seg på denne bølgen og bruker nano som et navn i forskjellige voksprodukter. Nano overflatebehandling til bil, båt osv. må være rent nanoteknisk og vil ikke kunne blandes i voksprodukter for samme effekt. Nano overflatebehandling erstatter voksprodukter. Det er veldig mange bra voksprodukter på markedet og det blir utrolig blankt med de fleste produktene. Det som en skal huske på med voksprodukter er spesielt om vinteren når du bruker avfetting. Det løser opp voksen og lakken blir uten beskyttelse etterhvert og asfalt/skitt setter seg fast. Jeg har over 10 års erfaring innen bil og båtpleie og svarer på spørsmål/hjelp, men ikke på navngitte produkter fra konkurenter. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 ... og sparer spyleveske ... Her er jo salgsargument i seg selv. Jeg er virkelig lei av å måtte kaste bort 39,- på ferdigblandet spylervæske opptil flere ganger i året..! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 For ikke å snakke om slitasjen på vindusviskerne. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 For ikke å snakke om slitasjen på vindusviskerne. Det er et bedre argument, ja! Har ikke testet noen av disse TCNano, men detailersclub.no har testet flere av NanoLotus-produktene og gitt gode tilbakemeldinger, så jeg har nå også lagt de ut på godkjemi.com Har selv testet to forskjellige nanoforseglinger på frontrutene mine, og det er imponerende og kult samtidig 8) Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ikke minst sparer du ruta for hver gang du IKKE drar driten med viskerene over ruta Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Black Wow påført med Q-tips på Push-knappen til setebeltet Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er blitt en god stund siden jeg påførte det, og knappene er fortsatt like fine!! Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skal ikke mye til for å få slike detaljer fine igjen ..men det er fåtallet som er gale nok som oss og gidder å ta slike jobber Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er nok litt gal selv vil jeg tro.. Lurer på en liten ting, kan denne brukes på kalesjer? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er nok litt gal selv vil jeg tro.. Lurer på en liten ting, kan denne brukes på kalesjer? Jepp.. moro når vannet beader av både lakk, dekk, vinduer og kalesje Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg skiftet batteri på nøkkelen min igår, og siden jeg først hadde nøkkelen litt demontert tenkte jeg at jeg fikk rengjøre den. Så frem med triply duty brushen, børste vekk all gammel drit og støv, og påførte så black wow. Ble bra det. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ikke engang jeg er så gal fredrik. Men det frister litt.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg skiftet batteri på nøkkelen min igår, og siden jeg først hadde nøkkelen litt demontert tenkte jeg at jeg fikk rengjøre den. Så frem med triply duty brushen, børste vekk all gammel drit og støv, og påførte så black wow. Ble bra det. Og ingen før/etter bilder? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vurderer å hive meg på detailing av en Polaris 6hjuling på jobben, siden vi nå går over til snøscooter i vinterhalvåret... Føler det blir _litt_ mye pirk på den, til at jeg gidder men. Greit å ha noe å gjøre i vinter også? ^^ Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen andre som fortsatt vasker og polerer bil nå om høsten? Åjada! Har en 1998 E36 318iT Individual med samoablå metallic som skal få seg en grundig overhaling de nærmeste dagene, må bare handle inn flere mikrofiber og litt småting ;P Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har et par biler som skulle hatt litt kjærlighet nå, også ender jeg jo stadig opp med en og annen jobb for venner og kjente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå