Mompen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Et av de bedre 50\50-bildene jeg har tatt Vask, clay, Scholl S17 med blå Scholl pad! Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Et av de bedre 50\50-bildene jeg har tatt Vask, clay, Scholl S17 med blå Scholl pad! Ikke verst den nei, det er skrekkelig moro å polere røde biler Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 De røde "Push" knappene på setebeltefestene mine har falmet litt siden bilen var ny i '92. Kan Black WOW være egnet til å friske dem opp? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Tjaaa... kan hende! Black wow inneholder, etter egen erfaring, rimelig mye rens. Trolig derfor den er så effektiv som den er også. Jeg tror veldig mange andre lignende produkter yter det samme hvis man går over lister o.l med skikkelig rens først, men hvorfor gjøre det når man har black wow? Tror resultatet du får vil avhenge mye av hvorvidt de er "slitt" og skikkelig falmet eller bare møkkete! Ser ikke at det kan skade, tror ikke fargen vil flasse av eller lignende, så jeg ville prøvd å påføre bittelittelittegranne på en q-tips, så gått over med en fukt mf etterpå. Men, ikke skyld på meg hvis noe skjer! Husk forresten å ta bilder av det hele, så vi får vite hvordan det funker Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Svarer til Teddy og Chris Bilen min er selv en 91-mod, og mine Push-knapper til setebeltet VAR nesten helt hvite, inntil jeg prøvde Black Wow på de. Skal legge ut bilde av den syke forskjellen det ble litt senere i dag.. Bare vent! Endret 20. september 2008 av Mompen Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg testet på de røde knappene mine, men det hjalp fint lite egentlig. Ikke noe vits i å legge ut bilder, forskjellen var minimal. De er nok falmet skikkelig av sola eller noe, tror det er lite å få gjort med dem. Uansett er de ikke SÅ gale, kan være at de ikke har vært knallrøde i utgangspunktet heller. Peisa over et par andre falmede interiørdetaljer som nesten var blitt hvite, disse ble kullsorte igjen. Tydelig at Black WOW er WOW der det kan fungere. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fungerte gull hos meg, forskjellen er mye større i virkeligheten! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 HOT DAMN! Det ble jo virkelig bra! Nå må jeg nesten ut og sjekke mine, for er de falmet får de seg definitivt en omgang! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hvordan kan de blir så slitte? Utsatt for mye sollys? Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Sollys, ja. Røde og gule fargepigmenter har lett for å "dø." Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det jeg tenkte ja. Tok en titt på mine nå, og de var friske i fargen, noen riper her og der, men tar ikke såå av i detailing på den bilen jeg har nå så det bør fikses. (..samtidlig som jeg kommer til å tenke på det hele tiden nå. Så ender vel opp med at det blir fikset på ) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Kan si man er litt ekstrem når man sitter og pusser knapper med dyre midler og Q-tips *host hark* Endret 22. september 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei Veldig imponert av mange av bilene her og fikk veldig lyst til å prøve litt selv. Vil teste på min Volkswagen Touran metallic svart 1/2 gammel. Skal jeg bruke Autoglym Ultra deep shine eller Autoglym Super Resin Polish på den? Har ikke veldig mye erfaring med polering av biler, men har gjort det et par ganger. Noe mer enn polering med de ovenfornevnte produktene jeg trenger? Pleier å spyle av bilen, deretter såpevaske den med god bilshampo, spyler av og tørker av vannet, deretter polere. Noe mer som trengs en dette? Mvh Hsw Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei Veldig imponert av mange av bilene her og fikk veldig lyst til å prøve litt selv. Vil teste på min Volkswagen Touran metallic svart 1/2 gammel. Skal jeg bruke Autoglym Ultra deep shine eller Autoglym Super Resin Polish på den? Har ikke veldig mye erfaring med polering av biler, men har gjort det et par ganger. Noe mer enn polering med de ovenfornevnte produktene jeg trenger? Pleier å spyle av bilen, deretter såpevaske den med god bilshampo, spyler av og tørker av vannet, deretter polere. Noe mer som trengs en dette? Mvh Hsw Sjekk denne tråden, han som har skrevet den har vanvittig peiling. Ultra Deep og Super Resin er greit nok, med mye fillere, og lite beskyttelse så uansett hva du velger burde du legge på en lakkbeskyttelse etterpå. Ultra Deep Shine er best til svart. Men Meguiar's er noen hakk bedre... Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei Noen som vet hvor man kan få kjøpt Clay? Hvilke butikker? Mvh Hsw Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Skal du handle lokalt ville jeg kjøpt Meguiar's sitt kit på BilXtra. Vet at Torshov også hadde noe, men den vet jeg ikke hvor grov/mild er, og tør ikke si noe. Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Takk for svar! Fra hvilken nettbutikk anbefaler du å kjøpe fra? Hsw Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Scandic Shine har mye kjekt. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Scandic Shine har mye kjekt. Pakkeløsning har de også! Med clay, såpe og voks + mye mer Link Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kanskje litt drøyt å anbefale en pakke til 1 600,- når noen spør etter clay, men ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå