Proxes Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Får jeg kjøpt naturlig voks noe sted i Trondheim? Må nesten få tak i butikk om jeg skal rekke å få det mens jeg har mulighet til å vokse den. Thorsov har AG HD Wax til en 6-700.. Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Får jeg kjøpt naturlig voks noe sted i Trondheim? Må nesten få tak i butikk om jeg skal rekke å få det mens jeg har mulighet til å vokse den. Dekkmann på Tiller fører Meguiar's. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 ...og Maskinagentur. De har også proffserien mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Får kjøre uten voks siden jeg ikke har råd til naturlig voks nå :/ Uansett, er jo snakk om 100mil elns før det har gått lang nok tid til at nxt wax er ok. Endte opp med ny støtfanger, panser, venstre framlykt og speil. NAF tok egenandelen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Vel, hva gjør vel profesjonelle bilpleiere når de kjeder seg... Animal Detail HAHA Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 hahaha, folk er gale. Bra å lese sånne tråder, da føler man seg litt mer normal noen ganger Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hvilke pads, compund og polish anbefales til rubbing/polering med maskin, av lakkerte overflater pusset med 1200/1500 våtpuss? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Menzerna Powergloss for 1000-1500 grit papir Toppes med Menzerna 106FF (for å fjerne kjørespor, matthet etc) Scholl Poleringspad til f.eks Menzerna 106FF Scholl Poleringspad til Menzerna Powergloss Kjøp også med Scholl sin backingplate, den er helt fantastisk å bruke Anbefaler sterkt Menzerna og Scholl sine produkter, da jeg selv har hatt supre erfaringer med begge deler, det gjelder også backingplaten til Scholl. Rs125 har også gjort noen kjempejobber med Optimum Polish, les litt lenger bakover i tråden Endret 14. september 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tusen takk! Noen billige roterende maskiner som fungerer til dette? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Bruker selv en slik. Kjøpte den selv da den var på salg til 399,- Funker bra den Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Du får den vel på torshov bilrekvisita til 499,- også! Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvilke pads, compund og polish anbefales til rubbing/polering med maskin, av lakkerte overflater pusset med 1200/1500 våtpuss? Anbefaler på det sterkeste å etterslipe med 2500/3000GRIT før du går igang med korrigering, ellers kommer du til å bruke laaang tid og mye frustrasjon. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Takker for svar til hele gjengen. Skal kjøpe inn midlene Mompen anbefalte, og en kurant maskin når lønna tikker inn. Sikkert ikke dumt å korigere med 2500-grit, men hvor selges dette? Finner ingen butikker som har mer enn 1200. :S Takker. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Takker for svar til hele gjengen. Skal kjøpe inn midlene Mompen anbefalte, og en kurant maskin når lønna tikker inn. Sikkert ikke dumt å korigere med 2500-grit, men hvor selges dette? Finner ingen butikker som har mer enn 1200. :S Takker. De fleste som selger utstyr til lakkerere har dette. Jeg har, men det er kun original Meguiar's proff i 25-pk så de koster *litt*! (Veil 925,- + mva for 25stk) Er dog vanvittig bra papir som ikke går i oppløsning som rimeligere typer. Endret 15. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Oddvar, det er unigrit du har kjøpt? Gjør oppmerksom på at kjøp og salg ikke hører til på forumet. Endret 15. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Skal tenke litt på det, en kompis som er lakkerer kommer innom i morgen med pusseutstyr - så får jeg se om jeg trenger bedre papir evt. Sender deg en IM. Fredrik: Unigrit? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Papir som har korn av helt lik størrelse. Om jeg husker riktig, så varierer størrelsen på sandkornene litt på annet papir, så du risikerer å få sanding marks av ulik grovhet. Eller har jeg misforstått helt, og Unigrit er bare et Meguiar's-varemerke? ^^ Endret 18. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Uni = Uniform = Like, så kan stemme det, virker logisk for min del Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Papir som har korn av helt lik størrelse. Om jeg husker riktig, så varierer størrelsen på sandkornene litt på annet papir, så du risikerer å få sanding marks av ulik grovhet. Eller har jeg misforstått helt, og Unigrit er bare et Meguiar's-varemerke? ^^ Meguiar's bruker Nikken Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Eller har jeg misforstått helt, og Unigrit er bare et Meguiar's-varemerke? ^^ Unigrit er Meg's, ja. Og det du forklarer om det er helt korrekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå