Mompen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Svært bra Neo6630 Gleder meg selv til å prøve Meguiars-pakka jeg får snart når jeg ser at folk får så gode resultater. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 De bildene var jo over et år gamle :!: Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Får håpe at det er feil dato på de Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Får håpe at det er feil dato på de 9580936[/snapback] Ja. Kanskje det er førbildene? Så kommer den første rengjøringa siden da Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 De bildene var jo over et år gamle :!: 9580328[/snapback] den datoen stemmer ikke. Får ikke stilt riktig dato på kameraet Har prøvd 100 ganger, men går ikke. Disse bildene er tatt i går så er ikke noe juks Monterte forresten X-tårnstag i dag: Tok seg bra ut syns jeg. Synes selv at jeg merker litt forskjell. Spess i svinger med litt høy hastighet. Men jeg er helt sikker på at den krenger mindre her er noen bilder: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ser bra ut det. Fin symaskin (tulla) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Har vært oppe å knippset noen bilder av bilen nå etter 2 dager siden jeg polerte den med NXT wax(NXT Tech wax - Med ESP(Engineered Synthetic Polymers), fremtidens lakkbeskyttelse. Nice! Nå er det bare å bruke DuraGloss #951 AquaWax, så vedlikeholder du akkurat den looken Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 WOW! Idag polerte jeg bilen i 6 grader! Det skal egentlig være fysisk umulig, men Menzerna'n greide jobben. Gikk også over med PoorBoy's Natty's, og denne tørket. Helt utrolig, bilpleie sesongen kommer ikke til å slutte i år:) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Ingen som vasker bil for tiden? Fikk selv pakke fra USA i dag! Skal teste alt dette i helga og komme med tilbakemelding da. edit: litt stort bilde men.. Endret 11. oktober 2007 av Mompen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Du kommer til å elsker Cobra Mitten! Du skulle ha byttet ut Water Magnet med Guzzler. Ellers så det er veldig bra ut! Wolfgang clayet er jeg meget spent på å høre om! Nå er det ikke så mye annet enn vinterprepping av diverse biler, og ikkenoe særlig annet spennende. Men jeg stopper ikke å vaske før det blir -20C, og det blir det aldri her:) Endret 11. oktober 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Æsjda, undersøkte vaskevotten litt... Ikke brukt, men det er et hull i siden på den, skal maile Autogeek i morgen og høre hva de vil gjøre for noe. Fikk kjapt svar ved siste henvendelse, så jeg regner med dette går fint. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 har nå behandlet bilen med vokssjampo (bilsjampo som vokser og vasker i en behandling) Og ressultatet ble meget bra Tok noen "refleks" bilder i også Var også innom toyota her hvor jeg bor og de spurte faktisk om jeg hadde hellakkert den hehe Morro å høre slikt der kom visst jeg med også Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg begynner å like Shampoo og Wax mer og mer. Veldig kjekt å bruke når bilen er litt møkkete og man netopp har vokset. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg begynner å like Shampoo og Wax mer og mer. Veldig kjekt å bruke når bilen er litt møkkete og man netopp har vokset. ja helt enig. Gir en meget bra glans og finish på bilen etter behandling med polering Har nå også gått i innkjøp av en microfibersvamp som jeg skal bruke istedenfor vanlige vaskesvamper. Da disse har lettere for å ripe.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Andre fordeler med Microfiber votter/svamper er at de skummer mer og gir mere gli. Også kan man bruke det om igjen. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Andre fordeler med Microfiber votter/svamper er at de skummer mer og gir mere gli. Også kan man bruke det om igjen. De har 3 fordeler slik som jeg ser det. Tilnærmet swirlsfri vasking, mindre fare for å miste svampen på bakken, siden du har hånda inni den. Kan brukes maaaaaange ganger. Fikk pakke fra autogeek igår. Og et av 325en etter at jeg hadde testa ut alle shampoene mine en etter en. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Er actionbildet med DP Foam? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ja. Men jeg har testa med poorboys, meguiars nxt og den rosa meguiars shampoen. Det ble like godt skum av alle. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 da har jeg tatt dette med microfibersvamp på alvor og kjøpt meg en slik Brukte den i dag og må si at den falt i smak Kan brukes til både til vasking og tørking og det beste er vel at den kan/burde vaskes etter bruk. Jeg har tatt den på vask så den er 100% ren neste gang jeg skal bruke den. Legger ut noen bilder etter vask i dag. På bildene ser man hvor lett vannet preller av også etter poleringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå