Chris_lox Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hvor bestillte du den fra? Scandicshine har jo en Washbucket-combo som er helt knall! Der får du bøtte, gritguard, CG Citrus Wash'n'gloss og en mitt 400,- Endret 16. juli 2008 av Chris_LoX Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 EliteCarCare.co.uk. Så er kun ute etter stor nok bøtte, mangler kun den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Du trenger en vaskebøtte på omtrent 16 liter, er det vel. Vet ikke om noen i Norge som selger en slik bøtte separat. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Volumet er ikkje så viktig, det er innvendig diameter som avgjer om du får plass eller ei. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Trur BilXtra har, men koster opp i det høye Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Dette er den største bøtten biltema har. Står ikke diameter der selvsagt. :/ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 For lav og for brei Murerbøtte det da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Grit Guarden jeg fikk passet ikke til en normal vaskebøtte. Noen som vet hvor jeg kan finne en stor nok, eller må man bestille på nett? Jeg har gritguard, som jeg nå bruker i en tidligere syltetøybøtte jeg fikk fra et industrikjøkken. Den er vel på 15 liter, og har litt større innvendig diameter enn en vanlig 10l vaskebøtte. Så kjenner du noen som jobber på resturant eller et større kjøkken, spør om du kan få en bøtte av de. Ellers kan du jo bestille på SS Endret 18. juli 2008 av espennyh Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Har skumlest noen sider her inne - og endte opp til slutt med å bestille meg et par produkter fra Scandicshine.no. Tenkte jeg skulle friske opp en Mazda 626 93-modell. Fikk noen råd av Mompen via PM. Dette ble bestilt på onsdag: 1 x Chemical guys Citrus Wash & Gloss = 155,- 1 x Chemical guys streak free glass cleaner = 110,- 1 x Premium chenille microfiber wash mitt = 115,- 1 x Chemical guys silk shine dressing = 165,- 1 x Dehydrator Drying Towel "updated version" = 120,- 1 x Scandic Shine All Purpose Microfiber = 55,- Endret 18. juli 2008 av Onyx Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Da har jeg fått endelig fått testet en del Meguiar's produkter. For første gang kjente jeg lukten av nyvasket bil (Gold Class). Wash Mitten var en fornøyelse å bruke. Men den største aha-opplevelsen var clay, anbefales virkelig. Følgte med bare en liten bar i Quik Clay settet dog, som holdt mer eller mindre akkurat til en hel bil. Eller har jeg testet Scratch X, som gjorde jobben på små riper/swirls. I morgen blir det polering/voksing med NXT Tech Wax 2. Ellers syke priser på BilExtra, der kostet NXT over 400. Ga ca. 150 på EliteCarCare. Når det gjelder GritGuard har jeg ikke funnet stor nok bøtte enda. BilExtra hadde ikke, og ikke Jernia heller. Skal sjekke Bygger'n og ByggMix før jeg bestiller på nett. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er det noen holdbarhetsdato på bilpleieprodukter? Har noen flasker fra Autoglym som har stått noen år. Det er Super Resin Polish, Extra Gloss Protection og Paint Renovator. De har vært lagret i bilen eller på uteboden i vinter. Er vel ødelagte da, tåler neppe frost. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Menzerna = 24mnd. Hvis det har vært frossent er det vel et par ting som har gått igjennom denne nedfrysningen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Man risikerer vel at vannbaserte midler skiller seg og lignende ved frost. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Løste problemet med Grit Guarden, tok bare å fjernet den ytterste diameterringen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kom over denne linken i dag, "Trim med bilvask". Herregud Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kom over denne linken i dag, "Trim med bilvask". Herregud Hoho. Ville likt å sett den bilen etterpå. 1: Zalo 2: Svampen som ligger å hviler seg på asfalten (!!) 3: Pusseskinn, fysj. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kom over denne linken i dag, "Trim med bilvask". Herregud Hoho. Ville likt å sett den bilen etterpå. 1: Zalo 2: Svampen som ligger å hviler seg på asfalten (!!) 3: Pusseskinn, fysj. er det mulig?? Han der har feilet i bilvasking med 100%. han har gjort ALT feil! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 "Etter grundig håndvask var det tid for spyling." Det er som du sa Spax, han har gjort alt feil! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Møkkavær Jeg ville polere i dag! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Stakkars bil! Blir også like overasket hver gang folk lar barn vaske bil, enten det er dugnad til skole/idrettslag, eller foreldre som gir barna en hundrings for å vaske bilen. Zalo, steinete svamp ... Og på nye biler. Selv jeg, som har en 1992-modell Golf, vasker med mitt; clayer; polerer og vokser bilen min. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå