Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store bilpleietråden!


Anbefalte innlegg

Dette er hentet direkte fra chemicalguys.com

 

1. Wash and thoroughly dry your auto or motorcycle first.

2. Use the included dura-foam applicator to spread a thin layer of Pete’s 53’ over the painted portions of your auto or motorcycle.

3. Pete’s 53 will not dry to a haze. You can buff it off immediately with a soft, clean microfiber towel..

4. If shine begins to dull due to dust or everyday use, restore shine with it with Pro Detailer or Extreme Synthetic Detail Spray.

5. This easy-on very easy-off wax can be applied as an additional layer of protection over your existing layer of Pete’s 53’.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer å kvitte meg med G220-maskinen før jeg i det hele tatt har prøvd den. Lurer på om jeg skal gå rett over på rotary, og kjøpe meg en Hitachi SP18VA i stedet. Er litt kjedelig om jeg må gå over hvert panel 4-5 ganger for å fjerne swirling, på grunn av hard lakk. Rotary kan da ikke være sååå skummelt som mange skal ha det til.

Lenke til kommentar

Roterende er knall, bare å være forsiktig så går det fint! Kjørte på med full polish på min egen bil, bare lest masse og sett en del videoklipp etc, var ikke så vanskelig som jeg trodde ;)

 

Forresten, er Petes 53 laget i et begrenset opplag? Syntes jeg så et slikt serienummer som det er på CG 5050 Limited Ed boksen :hmm:

Endret av Mompen
Lenke til kommentar

Bilextra har Einhell Rotererende på tilbudt ti 399, tror jeg (koster 800 til vanlig) det syns jeg er et godt kjøp. Er sikkert bedre enn den tulle maskin jeg har fra Besttools. Fikk tatt litt min gamle Vento i går. Sliter med å få riper vekk, og det er VEDLIG mange av dem og bare et par stk. jeg kan kjenne med med nailen. Brukte Autoglym gule pad (veldig agressive) + Menzerna Intensive Polish (PO 85RD v3.02). Bilen ble i hvertfall ganske blank.

 

staljin

Lenke til kommentar

Da har jeg testet pete's 53. Ikke gjort særlig til forarbeid så forventet ikke all verden, men ble ganske fornøyd egentlig. Litt kjedelig farge å jobbe med da..

 

Dårlige mobilbilder, men man får nå et inntrykk hvertfall.

 

 

vokset1.jpg

 

 

 

vokset2.jpg

 

 

 

vokset3.jpg

 

 

 

vokset4.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...