Chris_lox Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Okay, takk for det! Er jo haugevis med lube i en slik flaske! Som jeg ser kan man også blande den til en quick detailer, finnes det et sted hvor man kan få kjøpt billige spruteflasker? Syns 95,- er litt mye hvis jeg ønsker å kjøpe 2,3 stykker. Endret 15. juni 2008 av Chris_LoX Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Biltema selvfølgelig. Koster 22,90,- flaska Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nokon som har andre tips til oppfrisking av triste lister? BW var ikkje heilt greia for mine. Har lagt ved eit bilete av korleis det står til. Ellers prøvde eg Dehydrating towel frå SS i går, fabelaktig bra, trur det er betre enn Meguiar's Water Magnet som eg prøvde sist runde. Merker at det er kjekkare å vaske ein bil som ikkje er nedsausa i drit. Området eg har clayet er så deilig. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ai, de så ille ut.. Mulig at de må lakkeres opp igjen? Svartfarge på boks? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Litt polering på meg idag. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Noen som har erfaringer med å polere med eksentermaskin? Fattern har en bra/kraftig Makita eksentermaskin, og vurderer å prøve denne. Men den har vel ganske høy hastighet? Hvordan går det? Brennes lakken fort? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Testet litt Black Wow idag. Vet ikke helt hva slags materiale det her er, men det fikk nå i allefall smake. Før: Etter: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hold oss oppdatert med tanke på holdbarheten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 It shall be done! Er litt spent på holdbarheten. Tok litt på plastdeksler og slikt i motorrommet òg. Det gjør seg virkelig. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pent fredrik! Black Wow er faktisk litt wow Holdbarheten tror jeg er bra, har vasket min noen ganger siden jeg la det på og den er like fin! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 It shall be done! Er litt spent på holdbarheten. Tok litt på plastdeksler og slikt i motorrommet òg. Det gjør seg virkelig. Jeg har likt materiale på miin bil, og akkurat der har det vært vanskelig å få langvarig resultat, så blir spennnende og se! Skal snart ta alt av plastikk, må bare ta meg tid til å maskere og klargjøre Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har også slik matriale på min bil. Usikker på om det er plastikk eller aluminium, men Black Wow skal så absolutt prøves! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 It shall be done! Er litt spent på holdbarheten. Tok litt på plastdeksler og slikt i motorrommet òg. Det gjør seg virkelig. Smitter fargen av? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hadde litt "problemer" med plasten på b-stolpen, ved at middelet ikke trakk skikkelig inn eller noe. Er en litt spesiell type plast. Så da brukte jeg en billig, hvit MF, og tørket av utover dagen. Smitter ikke av farge. Er vel fordi det ikke er fargestoffer i middelet, men silikon og stoffer som frisker opp plasten i seg selv. Hadde jeg gnidd plast på, så hadde den kanskje blitt frisket opp. Endret 18. juni 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Blei litt dyrt å bare kjøpe den, så får vente å se litt Dyrt...? Tror den koster rundt 150 kr. hos scandicshine. (den minste. 450ml.) Denne holder til rundt 20stk. vanlige vaskebøtter! Tror man skal lete lenge etter en mer prisgunstig bilshampo som er mer kostnadseffektiv enn denne.... Men du tenkte kanskje på frakten på 80kr. hvis man KUN bestillte denne? Jeg mener personlig at det uansett er verdt det.... selv om det sef. er lurt og bestille opp mer når man først skal bestille... Jeg skal som sagt ha det til noen MF-kluter, så kan vente til jeg skal bestille mer, evt. om noen tar med når de bestiller Flaska jeg tenkte på med MF-vask kosta 155, mens frakt til meg kom på 105, så da kan jeg vente litt eller stikke å shoppe det en annen plass Edit: Prisen var det ikke noe å si på, men kan styre meg litt når frakta var såpass Endret 18. juni 2008 av Pluggen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg har også slik matriale på min bil. Usikker på om det er plastikk eller aluminium, men Black Wow skal så absolutt prøves! Jeg har noe lignende på min også. Der var det et plastikkdeksel. Prøvde å polere, men ble ikke bedre. Har ikke prøvd Black Wow på den enda faktisk. Plast-detailing er så kjeeedelig:P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Kan komme med et bilde i morgen, da har jeg gnikket av det som "ble til overs", i tillegg til at bilen ble vasket ETTER jeg tok på Black Wow, og det har regnet. Får vel et bittelite inntrykk. Så lenge jeg fikk bort det som ikke hadde trukket inn, eller hva det var, så ble det veldig mye bedre. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Noen tips til påføring av Petes 53? Påføre tynt lag og fjerne med mikrofiber umiddelbart, eller la det tørke inn før man fjerner? Dekke hele bilen og fjerne, eller panel for panel? Og hvor lenge bør man vente før man kan legge på nytt lag? Endret 19. juni 2008 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå