Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store bilpleietråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var jo sjefen. :D

 

Takk for tilbakemeldingen pirex, det var ei god grunngjeving på kommentarene mine.

Applikatorer har eg og spruthovud skal eg alltids klare å finne, så det går greit, men det er fint at du er villig til å ordne opp. Eg har vore borti min andel dårleg kundeservice og dette er absolutt godkjent. :)

 

Applikatorene er allereie fjerna frå BW-biletet ja, kjempeflott at du tar tak i sånt.

 

No skal eg på seminar i tre dagar, så er det tid for bilvask og testing av Riccardo Clay og Black Wow, det skal bli kos. :wee:

Dårleg vær for tida, men eg har forstått at det er bra for bilvask. 15-20 grader og overskya. Noko dei har meldt den neste veka.

 

Må kjøpe meg eit biltrekk og, bilen står parkert 14 dagar i strekk når eg er på jobb på ein gård med traktorar, støv og trær over alt. Garasjen har ikkje port og står lite strategisk plassert ved sida av låven, eit trekk mens eg er vekke hadde vore veldig greit. Nokon som har erfaringar på det? Biltema?

Lenke til kommentar
Der var jo sjefen. :D

 

Takk for tilbakemeldingen pirex, det var ei god grunngjeving på kommentarene mine.

Applikatorer har eg og spruthovud skal eg alltids klare å finne, så det går greit, men det er fint at du er villig til å ordne opp. Eg har vore borti min andel dårleg kundeservice og dette er absolutt godkjent. :)

 

Applikatorene er allereie fjerna frå BW-biletet ja, kjempeflott at du tar tak i sånt.

 

No skal eg på seminar i tre dagar, så er det tid for bilvask og testing av Riccardo Clay og Black Wow, det skal bli kos. :wee:

Dårleg vær for tida, men eg har forstått at det er bra for bilvask. 15-20 grader og overskya. Noko dei har meldt den neste veka.

 

Må kjøpe meg eit biltrekk og, bilen står parkert 14 dagar i strekk når eg er på jobb på ein gård med traktorar, støv og trær over alt. Garasjen har ikkje port og står lite strategisk plassert ved sida av låven, eit trekk mens eg er vekke hadde vore veldig greit. Nokon som har erfaringar på det? Biltema?

 

Bare hyggelig Zeph. Viktigst for meg er at kundene er fornøyde. Service er noe vi setter øverst, men noen ganger kan vi også gjøre feil. Du får legge en liten kommentar inn ved eventuelt neste ordre, så skal du få med noe ekstra ;) 15-20 grader er perfekt for bilvask ja, hehe. Bare husk å være forsiktig når du legger på et trekk, bilen bør være 100% ren og støvfri. Kan fort bli riper av de trekkene. Ellers ingen erfaring med biltrekk.

Lenke til kommentar
Det har jeg faktisk ikke sett Fredrik. Men ja, det skal følge med angrettskjema. Så neste gang skal det ligge i pakken. Dessverre blir noe glemt av.

 

Det betyr vel ett års ubetinget angrerett det da? :fun:

 

• Forbrukeren ved slike kjøp kan angre på kjøpet innen en 14 dagers frist.

• Loven stiller krav til at den næringsdrivende skal gi forhåndsinformasjon om varen eller tjenesten.

• Bestemte opplysninger skal dessuten gis til forbrukeren "skriftlig", dvs. lesbart på papir, e-post e.l.

• Barne- og familiedepartementet har utarbeidet obligatoriske angreskjema som forbrukeren skal få i tilfellene der han eller hun har angrerett.

• Dersom den næringsdrivende ikke oppfyller opplysningsplikten, eller forbrukeren ikke får forskriftsmessig angreskjema, utvides angrefristen til opptil tre måneder.

• Hvis det ikke er opplyst om angrerett i det hele tatt, er angrefristen likevel på ett år.

Lenke til kommentar
Det har jeg faktisk ikke sett Fredrik. Men ja, det skal følge med angrettskjema. Så neste gang skal det ligge i pakken. Dessverre blir noe glemt av.

 

Full forståelse for at ting glemmes av, og ingen sure miner fra meg for at jeg ikke fikk - for jeg benytter meg aldri av angreretten. Var mer som en slags notis til deg, så du på best mulig måte kan gardere deg mot kranglefanter og vanskelige kunder, for de finnes i hopetall. :p

Lenke til kommentar

Hei!

 

Skal vaske og vokse bilen min. Samtidig skal jeg gjøre listene sorte igjen og shine interiøret. Har satt opp en handleliste nå, hvor jeg mener det meste skal være som det bør, men lurer på om jeg har fått med alt! Noen som gidder å se over for å sjekke at jeg har det jeg trenger, eventuelt noe jeg bør bytte ut?

post-68747-1213221913_thumb.jpg

 

Chris :)

Lenke til kommentar
Finfin liste det der, husk Clay! Anbefaler Riccardo selv :)

 

Kanskje Chemical Guys Leather Scent? Får en fin og behagelig lukt i lang tid fremover.

Takk for tipset! Har akkurat kjørt en grundig rens og polering på bilpleiesenter, så akkurat clay kommer nok litt senere på sommeren. Slang på dp interior cleaner, så får jeg se hvordan den funker. Go' lukt høres bra ut, også notert på lista!

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Finfin liste det der, husk Clay! Anbefaler Riccardo selv :)

 

Kanskje Chemical Guys Leather Scent? Får en fin og behagelig lukt i lang tid fremover.

Takk for tipset! Har akkurat kjørt en grundig rens og polering på bilpleiesenter, så akkurat clay kommer nok litt senere på sommeren. Slang på dp interior cleaner, så får jeg se hvordan den funker. Go' lukt høres bra ut, også notert på lista!

 

Takk :)

Blir litt feil og kalle Leather Scent "Godlukt" da dette middelet egentlig KUN er for å få tilbake en viss nybillukt.

Det lukter altså ikke såpe/jordbær/banan/mint eller aneet av denne. KUN en slags lær-lukt som man har i nye biler.

 

Jeg bruker den selv i min bil og den funker veldig veldig bra! Men "Godlukt" blir litt feil. Men bilen min lukter som om den rullet av fabrikkbåndet hver gang etter kun 3-4 spray.

 

Er du ute etter såpelukt eller Wounderbaum-lukt er denne altså ikke noe for deg.

Lenke til kommentar
Okay, vil nå referere til nybillukt som godlukt jeg da men :p Skal bestille litt mer senere i sommer, etter som jeg kanskje får lyst på litt mer. Gleder meg til å få pakken og håper det er her i morgen. Noen som har erfaring med frakttid fra SS til drammensområdet?

Fra SS får du ofte pakken FØR du bestiller den! hehe... neida..

 

SS er veldig kjappe, så du skal ikke bli forundret om du har pakken dagen etter du la inn ordre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...