Proxes Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Bestiller meg dette snadderet fra Autogeek.net nå. Noen innvendinger/forslag? Noe mer jeg trenger? Menzerna Power Gloss Compound S34A Menzerna Super Intensive Polish PO 83 Menzerna Nano Polish PO 106FF Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant 3.0 Cyclo Premium White Foam Pad 2 pack Cyclo Premium Green Foam Pad 2 pack Cyclo Premium Orange Foam Pad 2 pack Cyclo Premium Yellow Cutting 2 pack P21S Windshield Washer Booster (Litt usikker her, finnes det bedre alternativer?) Black WOW Exterior Trim Restorer Cobra Guzzler & Guzzler HD Waffle Weave Towel Combo -- Leter etter en skikkelig glasspolish, forslag? 1Z Glas Polish Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva slags pad brukes til de? Noen guide til glasspolering? Meget interessert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nokre tips til clay frå Scandicshine? Eg har ganske mykje asfaltflekker på sidene av bilen, las noko om at det kan være lurt å bruke noko syregreier først for å få vekk det grovaste. Clay er visstnok ikkje så effektivt på store flekker. Det var nevnt Autoglym Tar Remover og spesielt Prickbort, nokon som har erfaring med denne og veit kvar den kan kjøpast? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Faen da ble det visst en bestilling til.. skulle egentlig bare ha Black Wow men.. 1 x Black Wow 1 x P21S Gel Wheel Cleaner 1 x Dehydrator Drying Towel "updated version" 1 x Swissvax Felg kost 1 x Lake country smart css 6.5" Pads Yellow 1 x Lake country smart css 6.5" Pads Orange Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Hva slags pad brukes til de? Noen guide til glasspolering? Meget interessert Bruk en polishing pad. Har ikke så god peiling på det selv. Men sjekk detailersclub.no. Der er det en som har testet.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2008 Bare å bruke vanlig lakkpolish på glass. Siden glass er såpass hardt, er det mye arbeid å få vekk småriper. Som Proxes sier, bruk polishing pad til cutting pad. Må kanskje gå over med finnishing også, men i de fleste tilfeller slipper du. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er dette ei grei handlekorg? Riccardo Clay - 200,- Extreme Slick Synthetic Quick Detailer - 150,- Black wow - 250,- The wheel Shmitt - 125,- Dehydrator Drying Towel "updated version" - 120,- Scandic Shine All Purpose Microfiber - 55,- Skal fjerne asfaltprikker og friske opp listene. Fant ut at det er greit med ein svart/grå mitt til felgane. Spørsmålet over står framleis ved lag, om eg treng noko stoff for å ta grovjobben med asfaltrester. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det påstås vel at Prickbort er saker for asfaltflekker. Kan også prøve Autoglym Intensive Tar Remover, og så clay etterpå. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Noen som vet om det er noen bilbutikker i sandefjord/larvik/tønsberg eller porsgrunn som selger Clay og clay lube? Lenke til kommentar
mungo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kan jeg bruke DA-maskin sammen med Meguiar's Deep Crystal System Paint Cleaner og Deep Crystal System Polish? Hvilke pads brukes i så fall? Om jeg må ta det for hånd så undrer jeg også på om det er noe forskjell på hvilke pads som skal brukes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Noen som vet om det er noen bilbutikker i sandefjord/larvik/tønsberg eller porsgrunn som selger Clay og clay lube? BilXtra på Kjørbekk (ved Biltema, Bertel O. Steen, Expert osv) selger meguiar's kit. Det er forøvrig BilXtra i alle byene du nevner, med unntak av Porsgrunn. (Jeg lar Kjørbekk gå som Porsgrunn, da det bare er et steinkast unna. Endret 2. juni 2008 av fredrik Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Fant også ut at BilXtra i Sandefjord hadde Meguiars, ganske greit utvalg også, til ok priser. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ok priser? Meguiar's er så drøyt overpriset i Norge. Lurer på hva slags avanse Norsk Prol og Panvulk har, jeg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har et problem med AG. JEg aksepterte frakkostnaden og fikk en mail litt senere om at de ikke fikk trukket dette fra Mastercard'et. Nå spør dem om jeg har PP og det har jeg men er det da meningen at jeg skal kun betale frakt med PP og resten med MC som de har resevert penger fra?! Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Drit i Autogeek. De har blitt trege på levering...Har helt droppet de. Bestiller kun fra Scandicshine. Er mest fornøyd med de. Og jeg har også handlet fra jegard,sparkleauto og cleanyourcar. Er forresten ikke ment som reklame dette, men jeg er bare så utrolig fornøyd...Ketil skaffer også alt annet man trenger Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Autogeek har som regel endel problemer med MasterCard, av en eller annen grunn. DODO! Ikke ofte det står ting som får deg til å smile på bilpleieprodukter, men denne var genial! Denne lukter nydelig og skummer som en gud! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Drit i Autogeek. De har blitt trege på levering...Har helt droppet de. Bestiller kun fra Scandicshine. Er mest fornøyd med de. Og jeg har også handlet fra jegard,sparkleauto og cleanyourcar. Er forresten ikke ment som reklame dette, men jeg er bare så utrolig fornøyd...Ketil skaffer også alt annet man trenger Enig der, kjempefornøyd med Scandicshine Du får lage en ordentlig writeup da Rs125, etter å ha testet Dodo-greiene! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Drit i Autogeek. De har blitt trege på levering...Har helt droppet de. Bestiller kun fra Scandicshine. Er mest fornøyd med de. Og jeg har også handlet fra jegard,sparkleauto og cleanyourcar. Er forresten ikke ment som reklame dette, men jeg er bare så utrolig fornøyd...Ketil skaffer også alt annet man trenger Venter heller en uke ekstra, enn å betale dobbel pris når jeg handler mye. Bestilte disse godsakene i dag Mangler bare Manzerna SIP, så skal jeg roe ned bestillingene en stund fremover Endret 2. juni 2008 av Zevs. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vet ikke hva det koster å få ting inn i Norge, jeg, men jeg må innrømme at jeg synes Scandicshine tar seg godt betalt. Klart, det koster penger å drive butikk, og Scandicshine er kanskje ikke så store og alt det, men likevel. Det er fordeler med å bestille fra utland når det kommer til totalpris. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Vet ikke hva det koster å få ting inn i Norge, jeg, men jeg må innrømme at jeg synes Scandicshine tar seg godt betalt. Klart, det koster penger å drive butikk, og Scandicshine er kanskje ikke så store og alt det, men likevel. Det er fordeler med å bestille fra utland når det kommer til totalpris. Skal man bestille masse greier for første gang, så kan jeg skjønne at man tar seg bryet med å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå