Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store bilpleietråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh... klør i fingrene! Noen som har noe å si på denne pakka?

 

4 Foam Applicator Pad

1 NXT Generation Glass Cleaner

1 Optimum Car wash

1 Premium chenille microfiber wash mitt

1 5 Gallon Wash bucket

1 Chemical guys silk shine dressing

1 Dp Max Wax

1 Chemical guys premium Blue

1 Extreme Slick Synthetic Quick Detailer

1 Dehydrator Drying Towel "updated version"

1 Premium Microfiber Towel 16x16 Red

2 Scandic Shine All Purpose Microfiber

Lenke til kommentar

Mompen: Alt sammen kom på 199,83$, altså 1010 NOK i forhold når jeg handlet :)

De prøvde å levere på døra, men var ikke hjemme, så når jeg henta det betalte jeg 388 kroner for toll, men frakt har jeg ikke betalt :s

 

 

Chris_Lox: Den NXT Generation Glass Cleaner´n lukter sinnsykt godt ;)

Den er ikke minst like bra, selvom jeg hører noen sliter med å bruke den (skjønner ikke det jeg da)

Lenke til kommentar

Har dere noen tips mot gjenskinn fra dashbordet i frontruta?

Med en gang jeg får sol på dashbordet ser jeg hele saken i frontruta, veldig blendende. :hm:

 

EDIT: Har svart dashbord. Egentlig burde jeg vel hatt noe som gjorde det mer matt kanskje. Det var blankt fra før av, men jeg fikk høre at Meg's "Shine" kanskje kunne hjelpe. Problemet ble ikke større, men ei heller mindre. Dashbordet ble dog penere.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Når jeg henta pakka mi fra Danmark for en uke siden betalte jeg MVA og toll på posten..

Fikk beskjed om at det var alt når jeg henta den fra AG.net også, så vi får håpe det ikke kommer noe mer ;)

I så fall kom hele smala på 1398,- ;)

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
This Father’s Day, surprise your dad with the gift of world class car care.

Starting today, take 15% off orders over $75 with code DADDAY.*

 

Hurry! Sale Ends June 1st.

 

*Coupon valid on in stock items. Not applicable on previously placed orders, custom or special order items, car covers, polishers & polisher kits, vacuums, garage flooring, gift certificates, or complete wash systems. One coupon code per order. Offer valid through June 1, 2008.

 

Autogeek (tilbudet)

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Sealant er som en Quick Detailer om jeg ikke tar feil, brukes f.eks etter at du har vokset \ vasket bilen, egentlig bare som et beskyttende lag.

Final Inspection er så og si det samme, bare at den brukes til å se over lakken for voksrester \ lakkforsegling etc, om jeg ikke tar helt feil :hmm:

Lenke til kommentar
Sealant er som en Quick Detailer om jeg ikke tar feil, brukes f.eks etter at du har vokset \ vasket bilen, egentlig bare som et beskyttende lag.

Final Inspection er så og si det samme, bare at den brukes til å se over lakken for voksrester \ lakkforsegling etc, om jeg ikke tar helt feil :hmm:

 

MG#21 som den også heter er en syntetisk sealer. Altså lakkforsegling. Denne legger du etter clay, rens og polish. Som et siste lag før evt. voks. Final Inspection er en QD som kan brukes til å få vekk støv, claylube etc.

Lenke til kommentar
This Father’s Day, surprise your dad with the gift of world class car care.

Starting today, take 15% off orders over $75 with code DADDAY.*

 

Hurry! Sale Ends June 1st.

 

*Coupon valid on in stock items. Not applicable on previously placed orders, custom or special order items, car covers, polishers & polisher kits, vacuums, garage flooring, gift certificates, or complete wash systems. One coupon code per order. Offer valid through June 1, 2008.

 

Kan vel nevne at dette gjelder på Autopia-Carcare.

Lenke til kommentar
Ah, altså noe av det samme som CG Jetseal 109? Sånn hurtigsak? Eller skal den ligge og herde over lengre tid?

 

Samme som Jetseal ja :yes: Bare at denne skal herde 12-24 t etter du har tørket den av. Jetseal skal kun herde 20min før nytt lag eller voks.

Lenke til kommentar

Det gjelder på Autogeek.net ser jeg. Man må bare gå videre et sted i betalingsprosessen før man får muligheten til å bruke koden.

 

Jeg tror jeg holder på å bli gal... :S

 

Vet ikke hvor jeg fikk det fra at det var Autopia, om jeg har sett feil, eller om de faktisk hadde tilbudet...

Endret av fredrik
Lenke til kommentar

Oki. Så har det seg slik at jeg trenger en lakkcleaner, polish (Helst med en del cut, har bra med riper og swirls), samt en sealent. Noen som har noen skikkelig gode å anbefale? Er ute etter ett resultat som holder lenge, ikke best mulig resultat. Jo, jeg vil ha ett bra resultat, men det er viktigere at resultatet holder lenge. :p

 

Har Meguiars NXG Wax.

 

Har sett litt på Menzerna Intensive Polish PO 91E. Noen som har erfaringer, eventuelt andre bedre og komme opp med? Når det kommer til lakkcleaner og sealent er jeg helt blank på hva jeg skal velge.

 

Kommer til å bruke produktene sammen med den to-hodede maskinen fra Biltema.

Endret av Zevs.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...