Bjerknez Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 RS! Har scandicshine vanlige butikker også? I bergens området? Gidder ikke betale like mye i porto som varen koster... Nei. Scandicshine har ikke flere butikker rundt om i Norge. Enda vertfall.... Tar jeg feil nå Ketil, så skyt meg sagte med hurtigående kanon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Dei har vel ein butikk i Levanger, ellers er det kun nettbutikken. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Dei har vel ein butikk i Levanger, ellers er det kun nettbutikken. Stemmer det. Regnet ikke med at nettbutikken blir regnet som butikk nr. 2. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Dei har vel ein butikk i Levanger, ellers er det kun nettbutikken. Stemmer det. Regnet ikke med at nettbutikken blir regnet som butikk nr. 2. Er vel ikke noen "butikk", men mere lager tipper jeg. Man må uansett bestille varer på nettet først, før man henter der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hva med et godt alternativ til denne Duragloss aquawax som eg får kjøpt i butikk i Bergen? Skal snart ha en vask og en oppfriskning før bryllup neste helg! Viktig at den skinner mer enn brudebilen vett dere... Lenke til kommentar
jocborgen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kan jeg bruke denne til en roterende maskin? 3,5" Backing Plate for Dual Action Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Kan jeg bruke denne til en roterende maskin? 3,5" Backing Plate for Dual Action Nei, den er bare for DA maskin. Denne kan du bruke på roterende. http://www.autogeek.net/2vebapl.html Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ekstremt fornøyd med Chemical Guys 5050 Limited Ed. Prosedyre: 1: Vask: Citrus Wash + vaskevott 2: Tørk: Mikrofiber og vannskrape 3: Chemical Guys Cream Glaze (fremhever glans, fantastisk sak!) 4: Chemical Guys 5050 Limited Ed. voks. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Peen:) Gjenstår bare å ta felgene nå da;) Hehe Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Uff, felgene ja, de er ikke spesielt rene akkurat Tips? Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Skitne eller slitne i lakken? Hvis de er skitne; P21S felgrens, EZ brush og SV wheel. Det bruker jeg Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Skitne eller slitne i lakken? Hvis de er skitne; P21S felgrens, EZ brush og SV wheel. Det bruker jeg Også litt Swissvax Autobahn oppå der;) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Felga er strøkne, bare dekket av litt møkk og bremsestøv. Har brukt Autoglym felgrens med bra resultat (men herregud for noe sterke greier, fikk pusteproblemer ) Skal undersøke ang P12S Lenke til kommentar
ailoen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Pen 50/50 ! Min 50/50? Ja, den va tøff, selv om det var på en bil hvor det ikke sees så lett. Takk uansett Fikk polert lyktene mine med en slags rubbing i dag, deretter våtslipt med 2000 og polert ferdig med høyglans. For et resultat! Lyktene ble blanke som aldri før, endelig kan jeg glede meg til mørket smyger på! Hvis du nå enda kaster på Xenon kit, så er alt bare velstand Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei. Jeg har bestilt noen produkter fra Auto Geek i USA og fått dem sendt med USPS. Ser i sporingen at varene er kommet til Norge for tollkontroll den 12 mai , men siden har ingen ting skjedd. Er det noen som har hatt samme problem og hvordan kan man få kontakt med hvor varene ligger slik at jeg kan få dem videre ? Noen som vet? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Hei.Jeg har bestilt noen produkter fra Auto Geek i USA og fått dem sendt med USPS. Ser i sporingen at varene er kommet til Norge for tollkontroll den 12 mai , men siden har ingen ting skjedd. Er det noen som har hatt samme problem og hvordan kan man få kontakt med hvor varene ligger slik at jeg kan få dem videre ? Noen som vet? Søk opp samme nr på posten.no og få svar. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Fikk polert lyktene mine med en slags rubbing i dag, deretter våtslipt med 2000 og polert ferdig med høyglans. For et resultat! Lyktene ble blanke som aldri før, endelig kan jeg glede meg til mørket smyger på! Hvis du nå enda kaster på Xenon kit, så er alt bare velstand Har faktisk xenon på nærlysene mine, men ikke på fjernlysene! Men er vel ulovlig å sette på xenon på fjernlys! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Fikk polert lyktene mine med en slags rubbing i dag, deretter våtslipt med 2000 og polert ferdig med høyglans. For et resultat! Lyktene ble blanke som aldri før, endelig kan jeg glede meg til mørket smyger på! Hvis du nå enda kaster på Xenon kit, så er alt bare velstand Har faktisk xenon på nærlysene mine, men ikke på fjernlysene! Men er vel ulovlig å sette på xenon på fjernlys! Nå vet jeg ikke hvilke lykter du har, men har du ikke lyktespylere og automatisk høydejustering er det jo ulovlig uansett. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei.Jeg har bestilt noen produkter fra Auto Geek i USA og fått dem sendt med USPS. Ser i sporingen at varene er kommet til Norge for tollkontroll den 12 mai , men siden har ingen ting skjedd. Er det noen som har hatt samme problem og hvordan kan man få kontakt med hvor varene ligger slik at jeg kan få dem videre ? Noen som vet? Har samme problemet selv, min har blitt flyttet inn på tollageret, men av hvilken grunn? Angående xenon er det som Zevs sier, ikke lovlig med mindre du har automatisk justerbare lykter, lyktespylere og lykter beregnet for xenon Noen som har vært borti Max Wax? Den er akrylbasert og litt tung å jobbe med, men gir ekstremt bra resultat Fikk denne annbefalt av en kamerat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå