Hotel Papa Skrevet 19. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2017 Jaja, seff.. Hehe, men noe som man kan få såpa inn taket med. Lenke til kommentar
sungun Skrevet 19. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2017 En skumkanon evt en lavtrykkskanne med lanse er jo grei for å spre avfetting og såpe. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2017 Hvis man legger fusso på bilen. Hvordan funker det da å "fylle på" med en wetcoat f.eks i løpet av vinteren da? Vil det ødelegge fussoen på noen måte? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 27. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2017 Hvis man legger fusso på bilen. Hvordan funker det da å "fylle på" med en wetcoat f.eks i løpet av vinteren da? Vil det ødelegge fussoen på noen måte?benytter wetcoat i tide og utide jeg når vannet begynner å henge. Får en fin boost av det. Tviler på at det ødelegger noe som helst, da beskyttelsen allerede har begynt å falme. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2017 Tips til en grei bilpleie-sjappe i Drammensområdet? Jeg skal selge 3-serien min, det kommer en kar neste uke, og jeg vil gjerne at den ser litt ordentlig ut når han kommer for å se. Dette er både innvendig og utvendig Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2017 Om du er villig til å ta en liten kjøretur har Scandicshine en sjappe i Oslo. Er nok kanskje det råeste utvalget du finner i en fysisk butikk i Norge. Tvetenveien 30. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 28. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2017 Tenker mer på en sjappe som kan gjøre dette for meg, jeg står på en gateparkering til vanlig, så litt kronglete å begynne med sånt i en selvvask Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 30. juli 2017 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2017 Tenker mer på en sjappe som kan gjøre dette for meg, jeg står på en gateparkering til vanlig, så litt kronglete å begynne med sånt i en selvvask legg forespørsel i "jobb ønskes utført"-delen på detailersclub.no Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 4. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Tenkte jeg skulle prøve fusso coat 99 dark for og gi en god beskyttelse mot vinteren. Da jeg har lest at den skal være veldig holdbar. Hvordan er det og evt legge autoglym HD wax over fusso coat? Vil det gi bedre glans og beskyttelse noen måneder, eller gir det ingen fordeler? Litt kjedelig og ikke få brukt hd waxen når jeg bare har brukt den 5-6ganger. Jeg er fornøyd med HD wax, men tenkte jeg skulle legge på en bedre forsegler mot vinterhalvåret. Endret 4. oktober 2017 av kasamo2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2017 Ingen fordeler. Begge inneholder først og fremst løsemidler, som antageligvis bryter ned den ene, og det andre er at et eksisterende vokslag normalt sett gir dårlig heft. Både Autoglym og Fusso holder rundt et år med normalt vedlikehold. Det du kan gjøre når vannskrekken minsker er å vaske bilen helt ren og benytte Gyeon Wetcoat (spray) som gir nytt liv til voksen, og ny beskyttelse (ca 2-3mndr). Og samtidig vaske bilen med Gyeon Bathe+. Da har du vannskrekk gjennom hele vinteren. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 15. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2017 Ikke store jobben i dag, men tok høstklargjøring av robotklipperen: 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg ville nok heller brukt tiden på bilen som speiler seg i klipperen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. oktober 2017 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2017 Den bilen er frøkna sin. Den blir behandlet på en slik måte at det er dødfødt! Lenke til kommentar
MaritaTL Skrevet 10. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2017 Hei:) Fin tråd! Jeg har et spørsmål; jeg hadde bilen på EU godkjenning og fikk dårlige nyheter; for mye rust på understellet som påvirket stivheten. Det var veldig kritisk/omfattende. Jeg fikk bilen fikset men syntes at sveisen har etterlatt en ujevn finish. Kan det være en løsning og lakke over bilen en gang, eller kan det også hende at litt pollering holder? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2017 (endret) Bart metall? Bør slipes, grunnes, (evt. sparkles) og lakkeres. Evt behandles med ruststopper. Endret 12. desember 2017 av Klykken- Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2018 Før og underveis.. 1 Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 4. april 2018 Rapporter Del Skrevet 4. april 2018 Her er en ny nettbutikk for bilpleieprudukter ? Som kjører utrolig lave priser . http://www.aksethauto.no Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. april 2018 Rapporter Del Skrevet 6. april 2018 Nesten nabo med meg dette. Må pelle meg dit og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå