Takkformeg Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg skal teste denne på min bil http://gtechniq.com/shop/3s-for-cars/kits/g1-g4-clearvision-screen-kit/ har den i garasjen, men har liksom aldri fått den på pga uforutsette hendelser Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Skal sjekke hyllene nøyere i morra da. Så de hadde fått masse fra Meguiars sist jeg var innom. DAmaskiner hadde de og fått. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2014 Finnes ikke RainX for salg i Norge lengre? http://www.scandicshine.no/index.php?route=product/product&filter_name=rain-x&product_id=491 Åh Takk for linken. Klarer ikke finne det i biltilbehørbutikker lengre... Rain repellent fra Biltema er så som så. Mekonomen skal også ha. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2014 For bedre varighet (iallefall 6mnd), bruk gtechniq g5. Rainx er noe crap npr det kommer til holdbarhet. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Noen som har erfaring med Carpro Ceriglass eller lignende produkter? Har et par ruter som gjerne kunne ha fått en liten behandling om dette er noe som fungerer. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Noen som har erfaring med Carpro Ceriglass eller lignende produkter? Har et par ruter som gjerne kunne ha fått en liten behandling om dette er noe som fungepolish Vet ikke noe om det du nevner her.. men kan anbefale Autoglym's Fast Glas http://bilpleiekongen.no/produkt/autoglym-fastglass-500-ml/ og glass polish http://bilpleiekongen.no/produkt/autoglym-carglass-polish-glasspolish-325-ml/ Gi meg gjerne en tilbakemeld om du velger dette produktet, morro og høre hva andre synes Jeg synes i hvertfall det er noe av det bedre. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Jeg bruker gtechniq g5 som forselgling. G4 kan brukes som rens/polish i forkant for bedre heft. Forventet varighet er 6mnd til et år på frontrute. Siderutene holder enda uforandret, etter to år. Fås kjøpt hos bl.a. bilnerden.no. Endret 3. august 2014 av Klykken- Lenke til kommentar
sungun Skrevet 3. august 2014 Rapporter Del Skrevet 3. august 2014 Jeg foretrekker nanolex glassforsegling og polish. Riper i vinduet er desverre vanskelig å gjøre noe med.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Kan i hvert fall varmt anbefale Swissvax Concorso. Lukter himmelsk, enkel å buffe og enormt våt på mørke farger. Den beader også sinnsykt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. august 2014 Rapporter Del Skrevet 4. august 2014 Svisswax på brødskiva om morgenen før man setter i gang med voksing (av bilen), er definitivt en slager. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Vasket arbeidsbilen med de produktene som var tilgjengelig på jobb. Ga rett og slett opp med å få bilen ren og bestemte meg for at nestegang tar jeg å vasker den hjemme eller tar med produkter hjemmefra. Jeg merker at jeg ikke savner tiden hvor gul svamp og turtle såpe av noe slag var en grundig rengjøring. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 RainX var en downer. Eller... Jeg tror ruta mi er utslitt, full av hakk og riper. Vaska den grundig med glassrens, gikk over den med barberblad og så leireklump før jeg la på RainX. Det fungerer greit, men dråpene knuses så mot ruta at de blir pittesmå og det må regne en del før de samler seg og slipper. Tips? Bytte rute? Fulgte videoen til AMMO NYC: Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Har hørt mye bra om Nanolex. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Det hjelper vel kanskje ikke så mye mot riper og hakk? Fyller det disse i noen grad? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 6. august 2014 Rapporter Del Skrevet 6. august 2014 Man må ha litt fart for at vannet skal prelle av. 50-60kmt eller mer, stort sett. En slitt frontrute er helt sikkert ikke noe som hjelper på, nei. Ser samme tendensen på Passeratien min.. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 Prøvde Collinite for litt siden. Det er den sjukaste dypda jeg har sett på lenge. Nå hadde jeg noen uker i forveien kjørt på med lakkrens og clay så jeg hadde et godt utgangspunkt, men resultatet var mer enn hva jeg hadde håpa på. Litt spent på hvor lenge den beader så hinsides sykt som den gjør. Kjøpte dette settet fra eBay.(kjapt og billig) som inneholdt både 476, 845 og 915. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 12. august 2014 Rapporter Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Collinite er gode greier. Litt vrien å legge, iallefall 476s, men når man får det tynt nok så går det greit å buffe også. Resultatet man får og det som er mest synlig, er totalt avhengig forarbeidet. Voksen/forseglingen skal jo beskytte dette arbeidet. Endret 12. august 2014 av Klykken- Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 15. august 2014 Rapporter Del Skrevet 15. august 2014 Litt sent kanskje men fikk en pakke fra bilnerden med stuff i dag som består av. Kestrel DAS-6 Pro, Auto Finesse komplett pakke og Victoria Mayhem Wax Pluss noen andre småting som clay ovs. Noe jeg la merke til med voksen var at den var som vann så jeg sendte mail til bilnerden og lurte på om den skulle være sånn. Men det skulle den ikke være så får en ny boks med voks, takk til dem for god service. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2014 Rapporter Del Skrevet 16. august 2014 Så ikke helt bra ut, nei. Bra at Bilnerden ordner opp Forøvrig veldig fornøyd med Bilnerden og min DAS-6 Pro jeg kjøpte derifra. Meget god maskin til prisen! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå