kenny28 Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Har du link til tråden? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 http://www.detailersclub.no/forum/index.php?s=c897c9dabfbe6edc26e57faa5a83198a&app=googlecse#gsc.tab=0&gsc.q=ebay Det er nok en av disse. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 10. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2014 Er litt usikker på hvilken tråd det var - er en stund siden jeg tittet på den, men denne er jo bra: http://www.detailersclub.no/forum/topic/18186-traaden-for-billige-produkter-og-loesninger/page-24 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 14. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2014 Blankt og fint! Akkurat som vi liker det! 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2014 Ble den første håndvasken på over et år på passaten i dag. Tok også motorvask, fjernet alt av deksler, dekte over kupefilter, luft inntak og dynamo. Spraya godt med CG Grim Reaper i litt under 1:1 blanding, men ble ikke sterkt nok for oljen og dritten som lå rundt motorblokken. Prøver å få til en ny rundt med Pickbort eller egen motorvask snart! Blien ble ikke spess bra, dessverre sterk sol der vi stod og hadde ikke håndkle, så mye vannflekker etterpå. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2014 Har gjort ferdig svensken over de to siste helgene. Var mye mer arbeid en det jeg forutså. Trodde jeg ville klare det på en helg, men var ikke nubbsjans. Var tydelig at den aldri har blitt maskinpolert i sin levetid på 12 år, så var virkelig mye arbeid. Og som at ikke det var nok, så er Saab notorisk kjent for veldig vanskelig lakk å jobbe med, men ble veldig fornøyd over resultatet 2 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Gjør meg klar for å ta en svart Porsche 911 nå. Blir veteran neste år. Blir spennende siden siste svarte Porsche jeg tok hadde rimelig vanskelig lakk... Denbe skal være lakkert opp mange steder så jeg håper denne er bedre... Edit, det er veteranbil, er 1978mod. Endret 16. juni 2014 av CFM 1 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Godt mulig at dette er fy-fy! Men på avfetting bruker jeg trykksprøytene fra biltema. Men det virker ikke som at munningen tåler kjemikalene og spruten blir dårlig og tynn (dvs dårlig spredning) Ser at SS har sprøyter til over 4 ganger prisen, er det verd prisen? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg ga vel ca 600,.- for 2x 6 liters kanner fra bilnerden for en tid tilbake og er storfornøyd, så ja. Det er nok ikke helt uten årsak at biltema kan være så billig mens andre er dyre. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Godt mulig at dette er fy-fy! Men på avfetting bruker jeg trykksprøytene fra biltema. Men det virker ikke som at munningen tåler kjemikalene og spruten blir dårlig og tynn (dvs dårlig spredning) Ser at SS har sprøyter til over 4 ganger prisen, er det verd prisen? Har testet Biltema sin 2 liters, og det gikk ikke mange bilene før det sprutet overalt fra dysa.. Helt ubrukelig til Prickbort fant jeg ut Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Ouff, myyyyk svart lakk på Porscha... S17+ og DA maskin tar det aller meste... Må nok avslutte med 3M UFSE uten å buffe av og heller avfette og spyle av polishen for at det ikke skal bli riper. Blir blankt som fy da. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Sett på de forskjellige Porsche-s&sene hos dcn? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Sett på de forskjellige Porsche-s&sene hos dcn? Litt begrenset hva jeg har av produkter akkurat for øyeblikket, men jeg ser at S30+ med oransje eller litt grovere pute fungerer bra for noen, men da jeg prøvde det i stad så tok det akkurat ikke nok til at jeg ble fornøyd... Lenke til kommentar
Thurmann Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Er dette noe noen kan ambefale eller ikke ambefale? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Er dette noe noen kan ambefale eller ikke ambefale? https://www.youtube.com/watch?v=xL2HIuJR43A&list=UUe_vXdMrHHseZ_esYUskSBw Det fyller vel bare skrapene med olje, forsvinner etter første vask vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Thurmann Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Hva ville dere anbefalt for å fjerne riper? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2014 Spørs hvor dype de er. En polering kan ordne de mindre, hvis ikke blir det pussing, lakkstift/spray, pussing og polering. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 Maskinpolering tar det meste. Demper store riper også... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2014 Den følelsen når kanten på paden tar borti lakken og lager riper... Heldigvis ikke dype... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2014 Finnes det noen bra dampvaskere i 800-klassen? Er ment for hjulbuer og under bilen, samt litt rens inni bilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå