Hansien Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Men, var det ikke du som skulle lakke bilen og i sort plastidip da? Endret 13. desember 2013 av Hansien Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2013 Det er langt frem i tid ;-) Og jo bedre lakken er når det påføres jo greiere er det å få av igjen :-) Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Hvor nøye er folket med å vaske inni dører, karmer og bagasjeluke? Jeg har seriøst ikke energi eller tålmodighet til å gnukke inni de små plassene, men det må gjøres fordi det ser regelrett helt forjævlig ut inni dørene... Dørkarmer som er tilgriset med owatrol og trafikkstøv ser meget shabby ut på en rød og ellers blank bil! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Surfex/Prickbort og en ny, rund passe stor malerkost. Evt. Detailing Brush fra Swissvax. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Surfex/Prickbort og en ny, rund passe stor malerkost. Evt. Detailing Brush fra Swissvax. Har alt dette, så da er det vel egentlig bare å bite i det sure eplet. Hvordan skal jeg egentlig gå fram her? Utrolig kjipt dersom det trenger inn litt vann som danner rust og kortslutninger inni dørene... Jeg regner med at de fleste biler må tåle dette! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 15. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2013 Noen som har testet Clay-towel enda? Istedetfor clay-bar? Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 http://www.detailersclub.no/forum/topic/18156-s-s-bmw-x5-30-da-sport-2008/ Her er en som har brukt det på en S&S iallefall og er fornøyd. Søk på detailersclub for å finne mer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Snart på tide å få på sommerskoene. Bestilt inn litt for å få bort drivleddfettet på mine. Samt felgvoks til begge bilene Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Gjorde klar mine nye felger her om dagen. To runder med sealer fra Meguiar's og to runder med Autobahn fra Swissvax. Fikk i tillegg lagt de på splitter nye dekk i går. Ikke helt fornøyd med størrelsen på dekkene dog. (215/45 17R). Skulle nok heller gått for 215/40 (mulig 225/40 også), da jeg ville hatt litt mer lavprofil. Anbefaler alle å gjøre dette. Spesielt om du har tette eiker (i mangel på et bedre ord). Endret 26. mars 2014 av Vertical^ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Har Zito WP111 på min, nok at kriker og kroker der!!! På poloen er det A3 Ambition, som er litt lettere å vaske utsiden på, men kommer ikke lett til inni... Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 26. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2014 Gjorde klar mine nye felger her om dagen. To runder med sealer fra Meguiar's og to runder med Autobahn fra Swissvax. Fikk i tillegg lagt de på splitter nye dekk i går. Ikke helt fornøyd med størrelsen på dekkene dog. (215/45 17R). Skulle nok heller gått for 215/40 (mulig 225/40 også), da jeg ville hatt litt mer lavprofil. Anbefaler alle å gjøre dette. Spesielt om du har tette eiker (i mangel på et bedre ord). De fleste påstår at det å legge flere lag, da gjerne med forskjellig kjemi ikke har noe for seg. Autobahn får mest sannsynlig ingen heft på sealeren fra megs.. Påstås det. Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 28. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2014 Jeg har en Opel Corsa D 2007. Rattet her begynner å falme ganske så tidlig i sin levealder (syns jeg). Læret (eller plasten, hva enn det er) har begynt å flasse av på øverste venstre side. Hvordan fikses slikt? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2014 Hvis det begynnner å flasse, så vil jeg påstå at du har ventet for lenge. Om det er skinn eller plastikk ser du på om det er en søm eller ikke. Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 29. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2014 Er søm ja. Er nok lær. Må dritten trekkes om da? Noe jeg kan gjøre for å stoppe flassingen? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 Mener jeg så en tråd en plass om at pimpmyride.no (?) som hadde noe lærbehandlings greier som skulle virke utrolig bra. Men finner den ikke igjen.. Men har det begynt å flasse, er det ikke så veldig mye som kan gjøres. Da har det gått for lang tid vil jeg påstå. Se etter et ny-brukt ratt på ebay elns. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2014 Settet med rens og conditioner fra chemicalguys er knallgodt. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. april 2014 Rapporter Del Skrevet 17. april 2014 Godt å være ferdig med vårshiningen av selve bilen når man står i garasjen og hører regnet komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2014 Rapporter Del Skrevet 17. april 2014 Forden eller plastraketten detta? Kult bilde, ser ut som det perler seg fint Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 17. april 2014 Rapporter Del Skrevet 17. april 2014 Forden. Plastraketten bør en tur innom en lakkboks før jeg tør å polere den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2014 Rapporter Del Skrevet 17. april 2014 Aha Blitt lite med oppdateringer i worklogen Utrolig fet bil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå