CFM Skrevet 4. mai 2013 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Ser blankt og fint ut det der Hansien. Her er det spor etter børstevask: Endret 4. mai 2013 av CFM 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Da er eksamen i matematikk 1 unnagjort og jeg fikk samtidig en hentemelding fra posten. I den pakka lå det 5L Scholl Rim7, 1 gallon CG Maxu Suds II, Detail Brush fra Swissvax, Scholl mikrofiber til å tørke av voks, bøttepakke fra Scandicshine og 3 stk 1L sprayflasker. De to sistnevnte er til fattern. Så det ser ut som at det blir bilvask i kveld for å rense hodet for integraler, deriveringer, komplekse tall, koblede hastigheter osv.. Og så er det å hive seg på fysikk og kjemi som jeg har eksamen i til tirsdag... Blah! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Fått lit div produkter i dag jeg og, men har enda ikke funnet ut om jeg får lov til å vaske bilen utfor blokken jeg har flyttet til, så ble en selvvask i dag uten ekstra produkter... :/ Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Det er lettere å be om tilgivelse, enn tillatelse. "Oi, da. Nei unnskyld, det visste jeg sannelig ikke!" Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er ikke koblet noe til hageslange uttaket i tillegg trenger jeg en sånn nøkkel ting (tre-kantet hunn). Så er ikke bare-bare... Må finne ut av det også sette av en dag snart! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Tess har både overgang, slanger og flattrekker du kan bruke til sånt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 føler ikke jeg kan håpe på tilgivelse når det ligger så dårlig til rette Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Forhåpentligvis tid til en liten kattevask utvendig i dag, skal hjem en tur for første gang på uker. Stakkars bilen er grå av støv. Tviler på at poleringsmaskin blir kjøpt i sommer da bilen blir solgt/skrotet til høsten, og ingen ny blir kjøpt.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Skal på biltur i dag med litt ferjeturer, så tar med meg litt saker sånn at interiøret får litt stell på turen ;D Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Noen som har tips på hvordan å fjerne klistremerker? Til nå har jeg brukt barberblad/skarp kniv og varmepistol, men har lite lyst å gyve løs med en kniv på Rangeren. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Varmepistol eller hårføner for å mykne opp limet, pirke vekk med en plastskrape e.l. og ta vekk limrester med sitrusrens. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Bankkortet funket fint. som plastskrape. Bilen ble naken uten wildtrak merkene.. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 1: Hva bruker dere på svartelister? 2: Anbefaling på voks? Har brukt Chemical Guys Pete's 53 Carnaubawax de siste årene, eller er denne bra nok? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Polytrol på sort plast. Favoritter av voks er Meguiars #16 og Collinite 476s, veldig bra holdbarhet og shine på begge to - men krever litt å buffe av. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Det var denne du mente jeg skulle bruke på plastlister ja? http://bilnerden.no/...products_id=221 Endret 26. mai 2013 av untouch4ble Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Stemmer Holdbarheten er mye lenger enn alt annet jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Polytrol kan gi litt skjolder hvis det legges ujevnt lag. Lenke til kommentar
opx Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Noen som tips til fjerning av riper utenfor bagasjerommet (på selve billakken altså) Har oppstått som følger av og på/av-lassing etc.) Er ikke stort verre enn børstevask-ripene som CFM postet bildet av på toppen av denne siden. Gir pittelitt etter når jeg drar neglen over. Men lurer litt på hvordan jeg bør gå frem. Kunne denne ScratchX funket? Ellers, har noen av dere erfaring med bruk av eddik i dårlig lukt i bil. Har eldre bil som gjennom årene har tatt støyten både med melk, babyspy og allverden. Da funker wunderbaum dårlig Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Ta en runde med en slik våtsuger og rense setene skikkelig? Som regel er det heller ikke så forferdelig stor jobb å fjerne forsetene, ta ut teppet og skumlegge det og spyle det av. Her har jeg tatt ut gulvteppet i min: Endret 27. mai 2013 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå