Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Er det normal eller spesiell type sparkel man bruker på biler? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva skal sparkles? Metallsparkel er det jeg brukte når jeg formet hjulbuene bak på bil min engang, mens glassfibersparkel (inneholder glassfiber) til f.eks am-fangere Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Uhm. Har ett "skjørt" under frontfanger av stål som trenger ett strøk med sparkel og noen hujlbøyer som har gitt under for rust. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Vaske bil så seint? :o ...Høres ut som en god idè! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Kos det da Min kjære bøtte med Grit Guard, chenillevotten og en flaske Gold Class blei hentet fram fra mørket, og ut i kveldssola gikk turen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg liker ikke fugler Fugleskiten rant rett av lakken når jeg skylte med hageslangen - men på gummilisten var det værre. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Feit de opp med en ordentlig vinyldressing så beholder de fargen og er lette å holde reine Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Har prøvd meguairs sin trim detailer, men den funket dårlig. Vurderer å lakke dørhåndtak + sidelistene for å redusere mengden stygg plast litt. Vet ihvertfall at plastlister skal jeg unngå når det blir så jeg får råd til å bytte bil. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hva slags bil har du? Vurdert å fjerne listene? Ellers så har du All Season og Hyper Dressing fra Meguiars, men usikker på om de selges i "kundevennlig" størrelse..? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Uhm. Har ett "skjørt" under frontfanger av stål som trenger ett strøk med sparkel og noen hujlbøyer som har gitt under for rust. Skal du sparkle et sted som blir utsatt for mye vibrasjoner eller støt og f.eks gnissing inntil andre karosserideler, bør du velge en elastisk sparkel, slik at det ikke sprekker så fort. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Enn på plasser hvor det har rusta hull på karosseriet da? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Sveise er klart det beste Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 404 sveiseapparat ikke funnet Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Astra G. Å fjerne sidelistene blir bare styr, hull som må tettes og lakkeres. Blir fort dyrt. Funker visst å pusse listene og lakkere. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Usikker på om disse er limt eller sitter i klips på "tapper".. På Astra F vet jeg de er limt, men det trenger jo ikke bety noe Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Skal fjerne listene på dørene til mazdaen og. Men siden den ene er borte så ser jeg ikke noe anna enn lim som er brukt til å feste di. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 En god citrusspray eller en bra limfjerner gjør jobben for deg Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Vet det er en form for clips. Ser nesten ut som om det er forskjellig type plast i sidelistene og listene under fronten+sidene, siden sistnevnte har holdt seg mye bedre. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Får vel nesten lage worklog når jeg skal lakke mazdaen Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Gjør det *Spent på resultatet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå