Gå til innhold

fikk føttene revet av i karusell

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm så dere tror virkelig at denne jenta får sydd på beina igjen? Har da aldri hørt om en som har mistet et bein og fått den sydd på igjen og blitt fult funksjonell etter d? greit med en lille tå eller en finger.. men et helt bein?.. nei giz..

men stakkars jente :(..

Lenke til kommentar
hmm så dere tror virkelig at denne jenta får sydd på beina igjen? Har da aldri hørt om en som har mistet et bein og fått den sydd på igjen og blitt fult funksjonell etter d? greit med en lille tå eller en finger.. men et helt bein?.. nei giz..

men stakkars jente :(..

8931864[/snapback]

Ikke bein, fot.

Lenke til kommentar

Det skal absolutt være mulig å få på foten igjen. Problemet er bare at det ikke kan gjøres over alt, og det tar veldig lang tid med tanke på nerver, sener, muskler, blodårer, osv.. Sjangsen er abslutt tilstede så lenge det var en snartenkende lege eller kirurg i nærheten, så ting har gått riktig for seg med tanke på behandling av skaden og oppbevaring av føttene.

Synes synd på denne jenten, uff. Men sånn er livet, og som nevnt tidligere, det er ikke akurat som at livet hennes nødvendigvis er ødelagt for all fremtid.

Lenke til kommentar
Å sy på foten skal gå..

En jeg kjenner fikk revet av hånda, og så sydd den på igjen, og den fungerer helt fint.

8933471[/snapback]

Alt kommer ann på hvor stor skaden er, hvordan det vevet sammen med nerver og annet blir revet av. Som oftest (90%) vil du IKKE få den samme funksjonaliteten tilbake. Beholder hun bena vil hun måtte gå med krykker resten av livet.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar
Someone's gonna get sued...

8926923[/snapback]

Og godt er nå det. Håper tivoliet blir saktsøkt for mye, så jenta for det godt i framtiden i allefall.

haha thats america! føtterne er borte, ikke no å gjøre med det, men penger er jo bra å ha.

8927335[/snapback]

De hadde nok blitt saksøkt i Norge også.

Dette er grunnen til at jeg ikke tok en eneste karusell på Liseberg. Man er aldri trygg.

8931316[/snapback]

Jeg fikk samme følelse jeg også. Fikk ikke lyst til å ta karusell heretter.

MartinLande: Ikke morsomt..  :nei:

8931429[/snapback]

Jeg lo :ph34r:

Lenke til kommentar
Dette er grunnen til at jeg ikke tok en eneste karusell på Liseberg. Man er aldri trygg.

8931316[/snapback]

Jeg fikk samme følelse jeg også. Fikk ikke lyst til å ta karusell heretter.

8938121[/snapback]

Jeg fikk ikke lyst å gå ut av sengen. Tenk om jeg ble truffet av en meteor? . . .

Livet er farlig. Fornøyelsesparker er like trygge nå som før. Det er ikke noe å være redd for. Hvertfall ikke berg-og-dalbaner, de er virkelig trygge.

Et spørsmål: Hvor mange ulykker har det vært med denne typen attraksjoner? Det er garantert veldig få.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...