-Shark- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 MartinLande: Ikke morsomt.. 8931429[/snapback] Helt enig. Tenk for vondt det må ha gjort da. Føler med henne og håper operasjonen ble vellykket.! Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 MartinLande: Ikke morsomt.. 8931429[/snapback] Jo, litt Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hmm så dere tror virkelig at denne jenta får sydd på beina igjen? Har da aldri hørt om en som har mistet et bein og fått den sydd på igjen og blitt fult funksjonell etter d? greit med en lille tå eller en finger.. men et helt bein?.. nei giz.. men stakkars jente .. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 hmm så dere tror virkelig at denne jenta får sydd på beina igjen? Har da aldri hørt om en som har mistet et bein og fått den sydd på igjen og blitt fult funksjonell etter d? greit med en lille tå eller en finger.. men et helt bein?.. nei giz.. men stakkars jente .. 8931864[/snapback] Ikke bein, fot. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det har skjedd før mener jeg å ha lest, og teknisk skal det være mulig med dagens hjelpemidler. Må ha gjort utrolig vondt, hvis hun overhode har kjent noe pga. all smerten, og bare gått rett i sjokk/koma eller noe. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det skal absolutt være mulig å få på foten igjen. Problemet er bare at det ikke kan gjøres over alt, og det tar veldig lang tid med tanke på nerver, sener, muskler, blodårer, osv.. Sjangsen er abslutt tilstede så lenge det var en snartenkende lege eller kirurg i nærheten, så ting har gått riktig for seg med tanke på behandling av skaden og oppbevaring av føttene. Synes synd på denne jenten, uff. Men sånn er livet, og som nevnt tidligere, det er ikke akurat som at livet hennes nødvendigvis er ødelagt for all fremtid. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hm... Sånn er livet ja, skjønner ikke hvorfor noen folk spør seg selv: "Hvorfor meg?" når fæle ting skjer, vi spør oss ikke det når gode ting skjer, gjør vi vel? Lenke til kommentar
Sidemaal Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Her sitter jeg å sutrer over at jeg har forstuet armen, og ikke kan være aktiv (Fotball+andre sporter) på en uke. Men da jeg så dette sluttet jeg virkelig å klage på at jeg greide å forstue armen. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Å sy på foten skal gå.. En jeg kjenner fikk revet av hånda, og så sydd den på igjen, og den fungerer helt fint. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Å sy på foten skal gå..En jeg kjenner fikk revet av hånda, og så sydd den på igjen, og den fungerer helt fint. 8933471[/snapback] Hvordan mistet han hånda da? Det er forskjellig hver gang. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Å sy på foten skal gå..En jeg kjenner fikk revet av hånda, og så sydd den på igjen, og den fungerer helt fint. 8933471[/snapback] Alt kommer ann på hvor stor skaden er, hvordan det vevet sammen med nerver og annet blir revet av. Som oftest (90%) vil du IKKE få den samme funksjonaliteten tilbake. Beholder hun bena vil hun måtte gå med krykker resten av livet. Endret 24. juni 2007 av dicktator Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Someone's gonna get sued... 8926923[/snapback] Og godt er nå det. Håper tivoliet blir saktsøkt for mye, så jenta for det godt i framtiden i allefall. haha thats america! føtterne er borte, ikke no å gjøre med det, men penger er jo bra å ha. 8927335[/snapback] De hadde nok blitt saksøkt i Norge også. Dette er grunnen til at jeg ikke tok en eneste karusell på Liseberg. Man er aldri trygg. 8931316[/snapback] Jeg fikk samme følelse jeg også. Fikk ikke lyst til å ta karusell heretter. MartinLande: Ikke morsomt.. 8931429[/snapback] Jeg lo Lenke til kommentar
ersa Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Dette er grunnen til at jeg ikke tok en eneste karusell på Liseberg. Man er aldri trygg. 8931316[/snapback] Jeg fikk samme følelse jeg også. Fikk ikke lyst til å ta karusell heretter. 8938121[/snapback] Jeg fikk ikke lyst å gå ut av sengen. Tenk om jeg ble truffet av en meteor? . . . Livet er farlig. Fornøyelsesparker er like trygge nå som før. Det er ikke noe å være redd for. Hvertfall ikke berg-og-dalbaner, de er virkelig trygge. Et spørsmål: Hvor mange ulykker har det vært med denne typen attraksjoner? Det er garantert veldig få. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det er sant at denne typen ulykker skjer skjelden, men det kan jo skje så mange andre ting og, det gjelder å være kritisk. Det lønner seg. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Makaber humor og drittposting hører ingensteds hjemme på dette forumet. Neste gang jeg ser noen av dere poste slike bilder, spam o.l., ryker dere ut på en tidlig sommerferie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg