Gå til innhold

fikk føttene revet av i karusell

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble litt redd for å ta den i tusenfryd også nå jeg.

Syns utrolig synd på den jenta.

fortsatte denne attraksjonen etter at ulykken skjedde? altså gikk den opp og ned slik som den i Norge jegør? jeg tenker ikke på folkene går av heisen, men i det de sitter der.

8926583[/snapback]

Den i Norge er drevet av luft, så der skal det litt til å bli sittende fast.

Lenke til kommentar
Ble litt redd for å ta den i tusenfryd også nå jeg.

Syns utrolig synd på den jenta.

fortsatte denne attraksjonen etter at ulykken skjedde? altså gikk den opp og ned slik som den i Norge jegør? jeg tenker ikke på folkene går av heisen, men i det de sitter der.

8926583[/snapback]

Den i Norge er drevet av luft, så der skal det litt til å bli sittende fast.

8927717[/snapback]

Fremdeles wire som driver den selv om den går på luft. Det er bare stemplene som drives av luft. Stemplene trekker en wire.

Men uansett, Tusenfryd sin er laget av S&S. Det er ikke Superman Tower of Power.

Lenke til kommentar
Stakkars jente ja, nå er hun jo ufør for resten av livet. :(

8925547[/snapback]

Vel, det finnes proteser og hun kan helt fint klarer å få seg en helt vanlig jobb, bli aksjemegler, fikse egen bedrift eller jobbe på det lokale supermarkedet. Hvorfor skal en person være uføre bare fordi føttene ikke er helt intakt¿ Var jo en normann som kom nesten på toppen av mount everest med protese ifra kneet og ned ...

I norge derimot, så slenger alle giddalause seg på 'eldre-bølgen' - og lever resten av livet på trygd. Utrolig hvor dumme folk er :hmm:

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Den nyheten var helt forferdelig. Helt utrolig at tivolliet ikke klarer å ha orden på sikkerheten.

8930047[/snapback]

Sikkerheten holdes faktisk veldig godt oppe. Spesielt i USA der man kan saksøkes for alt. Det er sikkert en liten glipp som er årsaken til denne ulykken.

Lenke til kommentar
Hun har jo ikke mistet føttene enda da, de kan jo klare å operere dem på igjen.

8931362[/snapback]

Er jo en stund siden ulykken skjedde, tror det allerede er gjort.

8931369[/snapback]

Det har de selvsagt gjort, så får man håpe at hun får beholde føttene. Fikk inntrykk av at det var flere her som allerede har erklært henne fotløs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...