Hårek Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er ikke snakk om feil frekvens på nettet, det er fremdeles 50 Hz og den er meget stabil. Støy på nettet påvirker bare PSU, det skal ikke gjøe noen forskjell for spenningene ut fra PSU. Om nettfilter gjør noen forskjell er jeg ikke så sikker på, de er mer beregnet på å fjerne overspenninger. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Okay. Takker for alle svar Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Ville ha satset på en UPS for den omformaterer til batterispenning og så lager den en ny 230V & 50Hz ut fra batteriene. Så da har du din egen lille "kraftstasjon". FRD Endret 23. juni 2007 av dahlfr Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Det er ikke bare noe rart som skjer med nettspenningen i huset deres på akkurat dette tidspunktet da? 8925435[/snapback] Det MÅ det jo være! Jeg mener... det er jo ingen klokke eller noe annet som kan holde tiden i en PSU, så det er fysisk umulig at PSUen bestemmer seg for å lage en lyd på et nøyaktig tidspunkt hver dag. Jeg tipper også at feilen ligger i at det kommer et plutselig spenningsfall eller noe sånt i strømnettet, som gjør at PSU plutselig må kompensere, og at den dermed lager noe unormal lyd i et øyeblikk. Mist har jeg bare hatt gode er faringer med, og jeg tror du skal være litt forsiktig med å si at merket er dårlig pga. dette problemet du har opplevd. Som sagt tviler jeg veldig sterkt på at det er PSUen som kan forårsake noe sånt. -Stigma Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Ville ha satset på en UPS for den omformaterer til batterispenning og så lager den en ny 230V & 50Hz ut fra batteriene. Så da har du din egen lille "kraftstasjon". FRD 8929489[/snapback] Dette er ikke tilfelle med Offline UPS etter det jeg har forstått. Da bør man gå for en Line-interactive UPS. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Mist er oppskrytt:) 8929711[/snapback] Har 6 Mist strømforsyninger og har aldri hatt noen problemer med ulyder . Så skal jeg da skrike ut at Mist er kjempe bra!!! Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 jeg har hatt 4 stk mist..1 retur pga konstant piping og en retur pga dau psu.nå er jeg ferdig med mist og handler corsair i stedet med 5 års garanti. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har bare hatt en Mist hittil, 500W, men den fungerer til gjengjeld utmerket Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg har bare hatt en Mist hittil, 500W, men den fungerer til gjengjeld utmerket 8971325[/snapback] Second Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Vel, husker ikke hvor jeg hørte det, men en test av brannvesenet i 03-04 engang, slo fast at: 75% av overspenningsvernene virker ikke. ca 1/3 (33%) begynner å brenne ved overspenning kun 20-25% av overspenningsvernene virker EDIT: Altså, ca 33% av de som ikke virker begynne å brenne.. Endret 29. juni 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå