tipptopp Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei. Har en stasjoner pc som ikke vil starte opp, verken i sikker modus eller noe, etter en uheldig sletting av noen programmer. Noe må ha gått fullstendig galt her . Etter xp logoen kommer på skjermen, blir alt svart. Ingen ting skjer. Jeg har bare EN ting på denne pc'en som jeg vil ha, og det er kontaktlisten i Outlook. Satte derfor harddisken fra den "døde" pc'en inn i en annen pc, i håp om at jeg kunne hente ut kontaktlisten på den måten. Harddisken er fullt lesbar, men hvor ligger filen med denne informasjonen? Så vidt jeg husker er det aldri tatt noe backup av .pst filen, så det ligger ikke noe der hvor den skal ligge... Noen som vet hvor denne informasjonen ligger??? Eller tips om hvordan jeg kan få startet pc'en i det minste i sikker modus så jeg kan ta en backup? Takk for alle svar :o) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Alt ligger i din outlook.pst fil . Har du flere heter de outlook.pst,outlook1.pst,outlook2.pst osv. Du finner den/de under : \Documents and Settings\"ditt brukernavn"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook Mappen \Local Settings er skjult så du må skru på vise skjulte mapper (show hidden file and folders) i din windows du browser denne disken fra . Endret 22. juni 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå