arian88 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Hei... på tvshop så har de en produkt som heter "Sauna Solution"... vis du har den feks. på magen så svetter den der veldig mye og du kan gå ned i 2/3 cm i løpet av 50 min. Har noen prøvd det? har dere noe tips? Jeg veit at TVSHOP greier er helt dårlig hehe ... men denne saken kan være noe annet.. derfor vil jeg se om noen har prøvd det eller ikke.. linken til produkte: http://www.tvshop.com/NO/products/3423?uvp=1 Endret 22. juni 2007 av arian88 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Stiller meg meget tvilende til dette, men noen må gjerne komme å motbevise meg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Fikk litt lyst å prøve det Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hvis det fungerer, hvorfor sverger da millioner av folk til trening? Det virker som filosofien bak TV-shops "treningsutstyr" er at man skal gjøre minst mulig (helst ingenting; ingen trening og fortsette med dårlig kost) og bli mest mulig veltrent. Når folk tror at en liten dings til tusen kroner kan erstatte et helt treningssenter, skikkelig kost og personlige trenere, fortjener de nesten å bli lurt. Med Sauna Solution, eller vanlig badstu for den saks skyld, svetter man og "forbrenner" hovedsakelig vann. Endret 24. juni 2007 av EvenT Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Det er ihvertfall ikke kroppsfettet man svetter bort :!: Jeg stiller meg sterkt tvilende til slike tv shop produkter generelt fordi det kommet et nytt produkt hver uke og det er alltid bedre enn det forrige. Det andre er at jeg har troen på hard trening fremfor å sitte i sofaen og spise chips med alle disse dingsene hengene rundt på kroppen. Grunnen til at slike nisje-produkter kom på markedet er fordi amerikanere er late, dem orker ikke reise seg fra tv-stolen. Derfor dem også selger disse produktene, nettopp på tv, for der sitter amerikanerne. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Det beste av alt er den fantastiske sales-pitchen de bruker på de produktene. Lei av å bruke tid og krefter på trening? Lei av å spise sunt? Synes du det er for slitsomt å trene på treningssenteret? Da er dette tingen for deg! Mitt svar på alle de spørsmålene er ihvertfall: nei, nei og atter nei. Endret 25. juni 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Det beste av alt er den fantastiske sales-pitchen de bruker på de produktene.Lei av å bruke tid og krefter på trening? Lei av å spise sunt? Synes du det er for slitsomt å trene på treningssenteret? Da er dette tingen for deg! Mitt svar på alle de spørsmålene er ihvertfall: nei, nei og atter nei. 8938531[/snapback] Blir som å si: Lei av å gjøre det dårlig på trening og på kjøkkenet? Nå kan du gjøre det enda dårligere for bare 1000kr mer! Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Veldig enkelt og greit - enkle løsninger finnes ikke! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 greit at du går ned kilo da du svetter det av deg, men husk. Dette er ikke fett, det er svetten. Fetter vil fortsatt være der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Svette er jo bare vann som forsvinner og kommer tilbake så fort du drikker. Mener jeg leste i en test av div. tv-shop ting at det er noen som har fått brannsår av den sauna solution greien . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Bare tull spør du meg. Noen som her som har prøvd? Hadde det vært så lett hadde det nok vært adskillig flere poster i "Bilde av magen din"-tråden. Endret 6. juli 2007 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Grunnen til at sauna er et velbrukt våpen i vektreduksjonsøyemed er at det fører til økt forbrenning på sikt. At du svetter som en gris i løpet av halvtimen du sitter er ikke så vesentlig. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Grunnen til at sauna er et velbrukt våpen i vektreduksjonsøyemed er at det fører til økt forbrenning på sikt. At du svetter som en gris i løpet av halvtimen du sitter er ikke så vesentlig. 9017198[/snapback] Mulig det ligger noe i det, men da ville jeg heller hatt på meg et kjølebelte så man måtte stramme magen og holde kroppen i gang for å holde seg varm. Greit for BBs som skal bli kvitt vannet, slipper de å sole seg i søplesekker osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå