VeKvA Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Sendte pc'en min i posten og etter at jeg satte den sammen i dag rebooter den etter å ha vært på i om lag 3-5 minutter. Dette skjer ikke når jeg står inne i bios, hvor cpu-tempen viser normale verdier, men etter at jeg har bootet windows. Får ikke noen feilmeldingslyder fra hovedkortet. Var vel litt vel optimistisk til hvordan posten tar vare på pakker under sending, så sendte den med cpu og skjermkort inni, harddiskene og minnebrikken plukket jeg ut og hadde i kofferten. Når jeg åpnet pakken fra posten hadde cpu-vifta/kjøleribba løsnet og selvfølgelig slengt litt rundt i kabinettet. Men merkelig at pc'en i det hele tatt booter hvis cpu'en er ødelagt og at jeg ikke får noen feilmeldingslyder... Får heller ikke noe feilmelding opp i windows før reboot. Ser at kjølepastaen er blitt noe grå og skitten etter at kjøleribba løsnet, men cpu'en ser ikke ut til (tilsynelatende) å ha tatt noen skade. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Kan være at ribba som har løsnet har ødelagt noen kretser e.l på hovedkortet. Hvis du har anledning, så prøv med et annet hovedkort og se om det fungerer. Endret 22. juni 2007 av LezoO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå