darkfury Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har ett aldri så lite modda MX400 kort som jeg driver og overklokker. Det er montert en ZM-80HP hvor det er festa to Papst NGML vifter, og på ram'en er det brukt biter av en gammel P3 boxed ribbe. Dette lille vidunderet surrer og går på 245/210 og er ikke nært og bli varm en gang, tempen ligger på rundt 24C inntil kjerna SÅ er problemet at RivaTuner rett og slett ikke har lyst å la meg klokke mer, den nekter hardt og brutalt Er det bare slik ting er eller er det noen mulighet til å få den til å kjøre enda raskere? http://service.futuremark.com/compare?2k1=5548303 <-- for dem som er helt opphengt i 3Dmarks Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Du kan prøve et annet program som lar deg klokke høyer. Det er også mulig å gå i Windows registeret- finne programmet- og skrive inn høyere klokkefrekvenser som standar. Dette hjelper fordi di fleste twekerne lar deg klokke ca. 30% over standard (jeg har gjort dette med rage3d sin radeon klokker) Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 får vel sniffe litt rundt der men så sjekka jeg ram'en, 1000/4,8=208, og den kjører allerede på 210 så er vel kanskje ikke mer å hente ut av den Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har du prøvd NV max? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Ja men NVmax klager bare på at jeg ikke har Detonator 4 version 20.00 eller nyere, og det her jeg da virkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå