Gå til innhold

seriøst lag på cs 1.6 !? hjelp!

Anbefalte innlegg

3 gb ddr2 ram

2.8 ghz Intel pentium D core duo

nvidia geforce 7900 gs

150 gb raptor.

ble formatert for en uke siden.

det lager nå sinsykt.

altså. jeg setter opp LAN server i cs 1.6. og spiller med botter. og det lagger noe sinnsykt.

har slått av vsync på skjermkortet. har 100 fps i cs.

har skannet for virus og fått sletta alt av virus.

altså JEG får latency(ping) selv når jeg har satt opp server. er ikke meningen at man selv skal ha ping. :S

hva er serriøst GALT!? :| blir irritert. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du prøvd å avinstalere steam med cs og alt? for å så reinstalelre? har du lastet ned de nyeste driverne? du kan jo også prøve å kjøre cs på en kjerne.

8925029[/snapback]

har prøvd det og

er det ingen som vet? irriterer meg at det lager så syykt. jeg har jo 10 i ping når jeg SELV har satt opp server. det skal da ikke være mulig :ph34r::no::mad:

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Tipper jeg fant problemet :D

jeg laster jo en god del ned da :whistle::innocent:

og jeg hadde 734 torrent i utorrent og 645 av dem var aktive :whistle:

så der lå problemet. alt for mange GAMLE torrent til seeding. fjerna så jeg fikk ned til totalt 25 torrent. så da ble det borte at det laga :D

Lenke til kommentar
3 gb ddr2 ram

2.8 ghz Intel pentium D core duo

nvidia geforce 7900 gs

150 gb raptor.

ble formatert for en uke siden.

det lager nå sinsykt.

altså. jeg setter opp LAN server i cs 1.6. og spiller med botter. og det lagger noe sinnsykt.

har slått av vsync på skjermkortet. har 100 fps i cs.

har skannet for virus og fått sletta alt av virus.

altså JEG får latency(ping) selv når jeg har satt opp server. er ikke meningen at man selv skal ha ping. :S

hva er serriøst GALT!? :| blir irritert.  :mad:

8924993[/snapback]

Jeg kan ikke fortelle deg om hva som er galt men jeg kan si deg hva som ikke er galt.

Har du bærbar må du ha en av de dårligste skjermkortene for at det skal være problemet!

Hvis stasjonær er det absolutt ikke graffiken/skjermkortet :yes:

Bare for og gi deg et tips :tease:

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men skift emne-tittel er du snill. Det står lag, det skal stå lagg. Sorry om det var helt usaklig men det irriterte vettet av meg.

@ utenom nedlastninger, er du sikker på om du ikke har programmer i windows som senker ned på cs? som f.eks. msn osv.

Lenke til kommentar

Okey, ikke noe vits i å formatere flere ganger, hadde det vært feil så hadde det blitt borte med en formatering. Vil nok tror at det har noe med hardwaren å gjøre hvis du allerede har formatert pc'en en gang. Sikker på at det ikke er noen i nabolaget som sitter på nettet ditt? Eller kanskje noen i familen eller lignende?

Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

EDIT: Trådstarter har uansett bett om stengning, noe som utføres herved.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...